Izložba "barbie" što šest mjeseci traje u pariškom muzeju Les Arts Décoratifs bila je tek povod da se prisjetimo lutkice koju smo obožavale kao djevojčice, a kao odrasle shvatile o kakvoj je ikoni riječ. Barbiena priča ima mnogo aspekata i nesumnjiv je trag koji je ostavila ne samo u povijesti igračaka. Nastala 1959. nadrasla je svoju prvu namjenu. Barbie je prvo postala utjelovljenje “američkog načina života”, zatim se spretno prilagođavala društvenim, političkim i kulturalnim promjenama. Tako se Barbie našla i na slikama Andyja Warhola, a osjetili su se pozvanima da je odijevaju i poznati modni kreatori. Postala je “fashionistica” za koju se dizajnirala najelegantnija i najekstravagantnija odjeća. Na pariškoj izložbi vidi se i dio toga – jedinstvene kreacije koje potpisuju Paco Rabanne, Thierry Mugler, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Maison Martin Margiela. Iako je visoka ni punih 30 centimetara, nosila je i Armanija i Diora i De la Rentu, vjenčanice koje su osmislile Vera Wang i Carolina Herrera, a Christian Louboutin za nju je napravio posebne ružičaste cipelice. Zapravo, to je bio tek početak; slobodno možemo reći da se dizajner cipela u nju zaljubio. Naime, ekskluzivno za Barbie u konačnici je dizajnirao čak dvanaest pari obuće, a kao prava ikona stila poput Kate Moss, Inès de la Fressange i Grace Kelly, plastična lutkica priskrbila si je status dizajnerske muze. Kao da kuća i auto iz snova (i Ken) nisu bili dovoljni...
Kupite li Divu u subotu, kad je u paketu s Večernjim listom, na poklon dobivate zubnu pastu Blanx, a najbrže čitatelje čeka i knjiga na poklon. Riječ je o jednom od tri naslova: "Dođi i poljubi me" Susan Elisabeth Phillips, "U krevetu s vješticom" Milane Vuković Runjić ili "Nisam ja, Neptun je" Rozete Bogeljić.