Nova kolekcija brenda Obekei pod nazivom "Fashion Killa" inspirirana je zatvoreničkom kulturom odijevanja kroz povijest pa sve do danas, stoga i sam naziv kolekcije proizlazi iz inspiracije. Uniforme se nisu značajno mijenjale kroz vrijeme; postoje tri standarne - dvodijelne uniforme u sivoj i narančastoj boji, te kombinezon na crno-bijele pruge. Upravo to su glavne dvije boje u kolekciji - narančasta i siva, uz dvije ne-boje crnu i bijelu.
U novoj liniji prevladava pamuk (felpa), kao i u prethodnim Obekei kolekcijama. Dizajnerica je ipak napravila mali odmak, izašla je iz svojih standarnih okvira i okušala se u kreiranju određenih komada sa satenom. Saten kao jako nježan i ženstven materijal tipičan je za elegantne sportske kolekcije, a tako bi se mogla i ova linija okarakterizirati.
Kampanja se snimala na različitim lokacijama pred objektivom Zvonimira Ferine. Modeli u kampanji nisu profesionalni manekeni, već stvarni ljudi. Cilj je bio pronaći mlade talentiranje ljude kojima bi se putem kampanje pružila mogućnost da se istaknu. Radi se o mladim fotografima Dori Šarić i Filipu Koludroviću, studenatima modnog dizajna Katarini Ilić i Marinu Katiću, te blizankama Tei i Neli Kralj, koje su vjerne mušterije brenda.
Hairstyle potpisuje Kristina Šalinović (Fen bar).