Nova kolekcija domaćeg brenda Lagom donosi odvažne lookove u kojima glavnu riječ vode buntovničke vibracije

Kolekcija je u potpunosti kreirana po „mix, match and pair“ principu, a nudi spoj udobnosti i funkcionalnosti u simbiozi s kultnom bezvremenskom i minimalističkom estetikom brenda.
Vidi originalni članak

Nakon uspješnog lansiranja kolekcija No.#1, The Eternal i The Yellow Breeze, domaći brend u usponu, Lagom, pomiče granice te predstavlja novu kolekciju eklektičnog modnog smjera, pod nazivom EXPOSED. 

Kolekciju su dizajnirale i proizvele prijateljice i osnivačice brenda Mia Kovač i Sara Gjini – te je sada dostupna online na www.lagom.com.hr. EXPOSED čine odvažni lookovi u kojima grunge buntovničke vibracije zauzimaju glavno mjesto, a odražavaju grubu i stvarnu prirodu svijeta kojem smo izloženi. Kolekcija je u potpunosti kreirana po „mix, match and pair“ principu, a nudi spoj udobnosti i funkcionalnosti u simbiozi s kultnom bezvremenskom i minimalističkom estetikom brenda. 

U kolekciji prevladavaju suknje raznih krojeva i dužina te klasično - neklasične košulje koje se ističu po svojoj raznovrsnosti i multifunkcionalnosti. Dodatnu dozu ženstvenosti kolekciji daje vunena haljina na patentno zatvaranje, a cijelu priču zaokružuje vuneni, topli, predimenzionirani kaput idealan za nadolazeće hladnije dane.

Dizajnerice su se poigrale neutralnom jesenskom paletom od maslinastih i bež tonova, do tamno smeđe, u kombinaciji sa bezvremenskom crnom, bijelom te ledeno plavom koja je apsolutni hit sezone. Njihov fokus je, kao i uvijek, usmjeren na kvalitetu i odabir prirodnih i održivih materijala pa tako od tkanina prevladavaju 100% pamuk i vuna, a poseban pečat cijeloj kolekciji daju majstorska izrada odjevnih predmeta te pomno osmišljeni i locirani detalji poput širokih nabora, naglašenih ramena, sirovih, naizgled nedovršenih poruba, proreza, ukrasnih šavova te vidljivih etiketa sa logotipom brenda.

Buntovni duh grungea, zaživio je, osim kroz ove vječno nosive, robusne komade, i kroz modni editorijal koji je „točka na i“ ovoj fantastičnoj kampanji. U ulozi modela našla Dora Fodor, koja se svojim neustrašivim estetskim izričajem i dojmom mlade urbane buntovnice te uz vizažistički touch savršeno uklopila u koncept kampanje. Editorijal je snimljen u jednom secesijskom, art nouveau, zagrebačkom stanu( @hnk2000s ) koji je svojom eklektičnošću i nekonvencionalnošću poslužio kao nezamjenjiva podloga za stvaranje ove ekstravagantne vizualne priče, pod objektivom virtuozne fotografkinje Maje Riznić.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".