Nova kampanja modnog dvojca KLISAB

FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša FOTO: Petra Mrša
KLISAB, modni dvojac iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, predstavili su kampanju koja prati njihovu najnoviju kolekciju „Raze to Raise“, a za objektivom sve je ovjekovječila fotografkinja koja čini dio već uigranog KLISAB tima, Petra Mrša..
Vidi originalni članak

Samom kampanjom naglasak je stavljen na pet statement komada kolekcije: kombinezone, kožnate balonere i jakne, jakne od brušene kože, torbe i komade s plisiranim elementima:
“S obzirom da smo kolekciju predstavili prije dva mjeseca, imali smo vremena osjetiti što je publika prepoznala kao najzanimljivije te smo nastavili raditi na tome i nadograđivati priču” kažu Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić. Osim onih predstavljenih ranije, kroz kampanju možemo vidjeti i nekoliko potpuno novih komada.

Ženstvena samouvjerenost, bez romantike i patetike, a u isto vrijeme bez frustracije i agresije – sinonimi su komada predstavljenih u kolekciji. Posebnost ove kampanje leži u tome što je u njoj sudjelovalo čak pet modela, a kako bi se ostvarila željena atmosfera i prenijela na fotografiju, bilo je važno sve modele dovesti u slično, međusobno skladno stanje, ali ne nametnutom vanjskom uputom o pozi, već “psihički usklađeno stanje iz kojeg su zauzimali mjesto u prostoru. Poigravajući se svjetlom, koje naziva neiscrpnim izvorom inspiracije, Petra Mrša uspješno je pretočila “Raze to Raise” stanje svijesti na fotografije.

Snimanje kampanje odvijalo se u impresivnom Francuskom paviljonu čiji je monumentalni prostor odigrao ulogu šestog modela u kampanji te se odlično uklopio u koji je zajedničkom sinergijom stvarao ovu priču: “ U kampanji smo pronašli više prostora za dopustiti svima koji su sudjelovali u njezinom stvaranju, pa tako i Petri, da u nju unesu više svoje osobnosti i izričaja, stoga možemo reći kako se kreativni dio kampanje odvijao pod ravnopravnom dirigentskom palicom cijeloga tima”, ističe KLISAB. Kao najdraže trenutke snimanja kampanje, Petra Mrša navodi one u kojima su se modeli upuštali u vođeno eksperimentiranje, što je bilo nešto potpuno novo za tim koji je to i osjetio, a kada je riječ o suradnji s brendom KLISAB ističe viziju tima “Znaju što žele, a opet uvijek uspijevaju ostaviti slobodu za doprinos i kreativnost svih suradnika. Ta razina profesionalnosti se rijetko sreće i kod znatno starijih suradnika. Zapravo do njih nisam znala da je takvo što moguće u Hrvatskoj.”

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".