Iako imamo osjećaj da je sve stalo i da su ovo neka vremena kojima se ne nazire kraj, umjetnici nas svakodnevno svojom kreativnošću, bila ona glazbena, gastro, modna ili neka četvrta, podsjećaju kako se iza kulisa život itekako događa. Svjesni i zahvalni radi svih koji su svakodnevno na prvoj crti, sve više mladih dizajnera pokušava na svojevrstan način pridonijeti optimizmu, koji je svima prijeko potreban. Neke ljude veseli priroda, neke otkrivanje raznih okusa, nekima dan može popraviti pjesma koju čuju na nekoj od radijskih postaja.
- Ovo je jedna optimistična kampanja koja nosi snažnu poruku. Maske nisu još u cijelosti pale, ali krenuo sam. Ovom kampanjom želim potaknuti druge da vjeruju i da ne odustaju. Htio sam napraviti nešto suprotno od ovog aktualnog i novog normalnog, bolje rečeno, depresivnog. Ova kampanja je svojevrsni Studio 54 mog brenda, a New York i moj život ondje je odigrao veliku ulogu u mom stvaralaštvu. Možda još uvijek ne možemo putovati, ali u mislima je moguće biti gdje god poželite. Možete reći da sam sanjar, ali to uistinu vjerujem – opisuje Igor.
- Čitav provjeren tim ljudi koji je radio i na ovoj kampanji jednostavno jamči uspjeh, važna mi je ta energija koju osjetim čim uđem na snimanje“ – dodaje Igor.
Ovo „novo normalno“ ne može izbrisati činjenicu da se i dalje trebamo veseliti i slaviti, možda po nekim novim pravilima. Proslave, eventi, maturalne zabave, rođendani, svi se pitamo kako će to izgledati. Vrata Identity showrooma bit će otvorena uz potrebnu najavu jer uvijek, ali baš uvijek možemo odjenuti nešto lijepo i uživati u tome. To nam nitko ne može zabraniti ni oduzeti.