Nova kampanja Aleksandre Dojčinović kao prvi vjesnik proljeća

Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu
Vidi originalni članak

Kampanjom  za  najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći i u prodaji u Lei  Lou  trgovinama,  Aleksandra  Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto svizijom   u   kojoj   dominira   senzualnost  kao  novi  moment  u  bogatom
dizajneričinom  opusu. 

Posebnost  ove  kampanje  je  u tome što je snimana paralelno  s  održavanjem  modne  revije  u  povijesnom  prostoru Hrvatskog državnog  arhiva,  nekadašnje  Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj  put  svojim  secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu  dimenziju,  ali  i  prikrivenu ekstravaganciju.

Lei Lou žena ovog će proljeća  otkrivati  nešto više  no  do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko  da  zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.

Kampanja  koju  potpisuju  Romano  Decker  i Dejan Kutić, u kojoj su glavne uloge  zaigrali  modeli  agencije  Talia,  koji su je i pronijeli na pisti, bajka  je  s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa  ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja.

Knjiga kao protuteža slojevima  najfinije  čipke i neobrađene svile na prvu djeluje sekundarno u cijeloj  priči,  međutim  zagrebe li se ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina  fascinacija  učenjem  i  nadograđivanjem,  koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.

Aleksandra  u ovo proljeće uvodi neke nove , tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već  prepoznatljive  Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi  na  našim i inozemnim crvenim tepisima, ali svoju će punu afirmaciju tek  doživjeti  ovih  dana  dolaskom u Lei Lou trgovine u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".