Svaka prezentacija nove H&M kolekcije uvijek je jedan od najiščekivanijih događaja. Izuzetak nije bila ni nova H&M Studio proljeće/ljeto 2018. kolekcija koja je predstavljena na intimnoj večeri, u privatnom stanu, u samom centru grada u krugu modnih urednika, novinara i stilista. Fuzija mode i gastronomije oduševila je sve prisutne koji su uživali u gastronomskim delicijama chefa Priske Thurning i pastry chefa Roberta Bašića, dok je za dekoraciju stola bio zadužen akademski slikar i cvjećar Saša Šekoranja. Ovakav originalan i jedinstven koncept još jednom je pokazao kako su H&M druženja uvijek ona o kojima se dan poslije najviše s oduševljenjem priča.
Nova H&M Studio proljeće/ljeto 2018. kolekcija vodi nas na putovanje kroz Japan, od urbanog i dinamičnog Tokija, do brežuljaka i veličanstvenog Kyota. Sva ta kontrasna okruženja razvila su u dizajnerskom timu afinitet prema minimalističkom japanskom dizajnu, mirnoj gracioznosti i čistim bojama.
"Osim suptilnih kimono rukava i detalja na vezanje, također smo željeli inkorporirati estetiku odjeće za rad kako bi naglasili kroj i suvremenost. Naš doživljaj Japana je ono što je svakako ostavilo traga u dizajniranju. Metalni gumbi i pričvršćivanje suptilno aludiraju na urbanu metropolu, dok sirovi rubovi i ručno zalijepljene prugaste tkanine izazivaju prirodniju stranu zemlje", izjavila je Angelica Grimborg, koncept dizajner H & M Studio.
Nadalje, prepoznatljiv print za sezonu izravno je inspiriran japanskim znakovnim pismom. Sažimajući ove znakove rezultat je grafički, ali istovremeno i poetičan. Paleta boja koja prevladava ide od svijetlo crvene, plave, žute i zelene, a sve one sastavni su dio igre Ludo. Postoji nešto tako svježe i moderno u kombinaciji čistih primarnih boja s bijelom ili crnom.
Uz ove inspiracije, H & M Studio proljeće/ljeto 2018 kolekcija je odvažnog printa i boja, uz opušteni šik i svjež minimalizam. Kolekcijom prevladavaju čiste linije, ali se nadasve odjeća autentičnost. Ovo putovanje kroz Japan poziva na uživanje.