Nova Bipa FASHION.HR kampanja poručuje 'Budite svoji jer nema pravila u modi'

Bipa FASHION.HR tradicionalno najavljuje modni spektakl
Vidi originalni članak

Predstavljanjem nove službene kampanje, tjedan mode Bipa FASHION.HR tradicionalno najavljuje modni spektakl, koji tijekom pet dana predstavlja najbolje od hrvatske modne scene. Ove sezone najveća modna platforma u regiji šalje jedinstvenu poruku Nema pravila u modi, osim jednoga – budite svoji, budite jedinstveni. Kampanja koja se svake sezone iščekuje, službeni je uvod u mnogobrojna zbivanja s kojima će se svi ljubitelji mode susresti od 21. do 26. listopada.

Moda kao društveni refleks i ekspresija vlastitog stava u modernom društvu smatra se snažnim kanalom komunikacije. Ona ohrabruje i potiče, mijenja percepciju i time oblikuje trendove. S tom porukom Bipa FASHION.HR predstavlja i novu kampanju, koja se u vizualnom izričaju poigrala spojem tradicionalne fotografije i videa te ilustracije kreirajući jedinstveni doživljaj. „Oduvijek nas je privlačila modna ilustracija i zato smo se ove sezone, razmišljajući o ključnoj poruci koju šalje Bipa FASHION.HR, odlučili fotografiju obogatiti ilustracijama koje vizualno propituju na koji način moda provocira postavljene granice i pravila“, izjavili su povodom predstavljanja kampanje autori fotografije, Franjo Matković i Senja Vild.

Kampanju prati i video čija je osnovna ekspresija smjelost, sloboda, kreativnost, a potpisuju ga Bruno Krčelić i Dado Pokec. Zaštitna lica nove kampanje su Tia Kern i Maja Krušec iz agencije Talia model. Dugogodišnji tim koji sezonama potpisuje kampanje Bipa FASHION.HR-a i ove je godine okupio vrhunske profesionalce. Za styling je zaslužna Ana Nikačević, dok je za frizure bila zadužena Katica Topčić, kreativna direktorica Kevin Murphyja, a makeup je djelo poznatog vizažiste Saše Jokovića.

Nova kampanja najavljuje uzbudljivu sezonu i program Bipa FASHION.HR-a, koji se održava na Zagrebačkom velesajmu od 21. do 26. listopada gdje će svoje kolekcije predstaviti najznačajnija imena hrvatske modne scene.

Robert Sever nastupa u suradnji s beauty brandom Noelle, Ivica Skoko predstavlja reviju pod pokroviteljstvom branda Perwoll, a svoje će nove kolekcije prikazati i dobro poznati BiteMyStyle by Zoran Aragović pod pokroviteljstvom Philipsa, te Branka Donassy, Marina Design, KLISAB, Twins, Anthony Avangard, Jelena Holec i Spirit by T.B. Hrvatski brand s londonskom adresom, Staša design, ove sezone također predstavlja svoju novu kolekciju zagrebačkoj publici, a prvi put na pisti Bipa FASHION.HR-a nastupit će dvojac Les Emaux. Modna kuće Varteks predstavit će novu kolekciju povodom obilježavanja 100 godina rada najpoznatijeg hrvatskog modnog branda.

U pet dana programa publika će imati priliku uživati u novim kolekcijama omiljenih dizajnera, a Zagreb će postati epicentar modnih događanja u regiji.

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".