Neke stvari su se iskristalizirale, ponajprije da činjenica da nas kriva odjeća stvarno može učiniti – nesretnima. Odjeća ima moć, pa zašto ne izvući najbolje iz nje?
Naravno, nije odijevanje najvažnija stvar na svijetu, ali ako ne štima, i ako netko osjeća konstantno nezadovoljstvo radi toga, promjene su nužne. Oni koji misle da je odijevanje trivijalna stvar, u krivu su.
Događa se to radi previše stvari u ormaru, previše trendova ili naprosto neznanja, jer ne znaju svi što im i kako paše. Pa i zašto bi? Nadalje, tu je lifestyle, kojemu treba prilagoditi i odjeću. Njezina je uloga na nam olakša život, a ne da smo njezini robovi.
1. Odjeća utječe na raspoloženje – žene se doslovno osjećaju sretnije kad imaju pravu garderobu, onu koja im olakšava svakodnevicu. Činjenica je da konstantno kupujemo, mame nas s popustima, akcijama i novim statement stvarima na svakom koraku. Zato se treba fokusirati na ono što nam odgovara, kako bismo bile sretnije, s pravim stvarima. Odjeća je podrška našoj osobnosti i uistinu utječe na naše ponašanje i kognitivne sposobnosti, potvrdile su studije.
2. Uredna i sređena odjeća daje osjećaj bolje životne organizacije – krcati ormari i zgužvana roba dekoncentriraju nas u svakodnevnom biranju odjeće. Na kraju nosimo ono što dođe iz pranja ili ono što nam je speglano.
Kako bismo „ušli“ u našu garderobu, treba je posložiti i organizirati na način da nam olakša svakodnevno kombiniranje. Po bojama, krojevima ili nekoj drugoj kategorizaciji.
3. Teško se odvajamo od robe – što ćemo baciti? Ponekad nas emocije vežu uz neki komad odjeće, ili nada da ćemo jednog dana stati u to. Naime, takva roba samo pravi gužvu u ormaru i u principu nam ne treba. Ili je treba maknuti iz ormara ili pokloniti, prodati… Nema smisla da svaki dan gledamo nešto što ne nosimo. I da nas usput podsjeća na činjenicu da to ne možemo odjenuti!
4. Ne treba nam puno robe i ne treba nam skupa roba – važna je kvaliteta, a ne kvantiteta! Kad imamo manje robe, one koju nosimo, jednostavnije kombiniramo i bolje se osjećamo. Naime, kreiramo imidž koji je postojan, a to ljudima daje dojam da smo sigurni u sebe. Valjda jesmo! Ako ništa drugo, sigurni smo, u tom slučaju, u ono što nam pristaje, a to je već puno.
5. Odjeća ima svoju vrijednost – bez obzira na količinu novca kojim je kupljena. Tko koliko troši na odjeću je sasvim osobna stvar. Svatko ima vlastite prioritete. No, ponekad i skupa roba zna biti kriva, na kraju sve skupa djeluje loše. Stil se ne kupuje jer cijena ne može opravdati kvalitetu, a ni ljepotu. Nadalje, ma koliko god odjeća koštala, naša briga o njoj mijenja njezinu vrijednost. Ako je bacamo po stanu, ako je natrpana, nije ni čudo da se u tome ne osjećamo dobro... Našom brigom, dajemo joj dodatnu vrijednost i to itekako osjetimo, ali i vidimo.
Ako pazimo da su sakoi lijepo smješteni na vješalicama, dulje će trajati... Jer odjeća je investicija, a lovu nismo našli na cesti.
6. Odjeća je poruka, često nismo svjesni koliko je snažna. Činjenica je da jedni druge procjenjujemo prema izgledu, kritiziramo, ako ne s frendicama, onda u sebi. Odjećom poručujemo koliko respektiramo sebe, ali i okolinu i ljude s kojima se susrećemo i surađujemo.
7. Ako je kriva, odjeća postaje nervoza, umjesto podrška svakodnevici. I tu kreću stilski problemi koje možda na prvu smatramo nebitnima, ali na kraju... image consulting daje rješenje, pravu osobnu formulu u kojoj uživamo svaki dan. Image consulting ti omogućava praktično kombiniranje, koja kreira platformu za osobno izražavanje odjećom i kreativnu nadogradnju.
8. Trendovi su jedno, osobni stil drugo! Nisu svi trendovi za svakog, a danas ih ima brdo. Zato, fokus je važan, kao u svemu, tako i u tvom ormaru. Rezultat – užitak u kombiniranju, užitak u nošenju odjeće i ne manje važno, kvalitetnija svakodnevica! A to se itekako vidi i osjeti.
Modna je savjetnica komentirala i kakvu je poruku Meghan Markle poslala svojim prvim pojavljivanjem nakon rođenja sina: