Nikad nemamo što za obući, a ormar pun odjeće! Evo što o tome kaže modna savjetnica

Već neko vrijeme bavim se Image consultingom, pokrenula sam ga jer se javila potreba, žene su mi se počele obraćati za pomoć, diskretnu, naravno.
Vidi originalni članak

Neke stvari su se iskristalizirale, ponajprije da činjenica da nas kriva odjeća stvarno može učiniti – nesretnima. Odjeća ima moć, pa zašto ne izvući najbolje iz nje?
Naravno, nije odijevanje najvažnija stvar na svijetu, ali ako ne štima, i ako netko osjeća konstantno nezadovoljstvo radi toga, promjene su nužne. Oni koji misle da je odijevanje trivijalna stvar, u krivu su.

Događa se to radi previše stvari u ormaru, previše trendova ili naprosto neznanja, jer ne znaju svi što im i kako paše. Pa i zašto bi? Nadalje, tu je lifestyle, kojemu treba prilagoditi i odjeću. Njezina je uloga na nam olakša život, a ne da smo njezini robovi.

1. Odjeća utječe na raspoloženje – žene se doslovno osjećaju sretnije kad imaju pravu garderobu, onu koja im olakšava svakodnevicu. Činjenica je da konstantno kupujemo, mame nas s popustima, akcijama i novim statement stvarima na svakom koraku. Zato se treba fokusirati na ono što nam odgovara, kako bismo bile sretnije, s pravim stvarima. Odjeća je podrška našoj osobnosti i uistinu utječe na naše ponašanje i kognitivne sposobnosti, potvrdile su studije.
2. Uredna i sređena odjeća daje osjećaj bolje životne organizacije – krcati ormari i zgužvana roba dekoncentriraju nas u svakodnevnom biranju odjeće. Na kraju nosimo ono što dođe iz pranja ili ono što nam je speglano.
Kako bismo „ušli“ u našu garderobu, treba je posložiti i organizirati na način da nam olakša svakodnevno kombiniranje. Po bojama, krojevima ili nekoj drugoj kategorizaciji.
3. Teško se odvajamo od robe – što ćemo baciti? Ponekad nas emocije vežu uz neki komad odjeće, ili nada da ćemo jednog dana stati u to. Naime, takva roba samo pravi gužvu u ormaru i u principu nam ne treba. Ili je treba maknuti iz ormara ili pokloniti, prodati… Nema smisla da svaki dan gledamo nešto što ne nosimo. I da nas usput podsjeća na činjenicu da to ne možemo odjenuti!
4. Ne treba nam puno robe i ne treba nam skupa roba – važna je kvaliteta, a ne kvantiteta! Kad imamo manje robe, one koju nosimo, jednostavnije kombiniramo i bolje se osjećamo. Naime, kreiramo imidž koji je postojan, a to ljudima daje dojam da smo sigurni u sebe. Valjda jesmo! Ako ništa drugo, sigurni smo, u tom slučaju, u ono što nam pristaje, a to je već puno.
5. Odjeća ima svoju vrijednost – bez obzira na količinu novca kojim je kupljena. Tko koliko troši na odjeću je sasvim osobna stvar. Svatko ima vlastite prioritete. No, ponekad i skupa roba zna biti kriva, na kraju sve skupa djeluje loše. Stil se ne kupuje jer cijena ne može opravdati kvalitetu, a ni ljepotu. Nadalje, ma koliko god odjeća koštala, naša briga o njoj mijenja njezinu vrijednost. Ako je bacamo po stanu, ako je natrpana, nije ni čudo da se u tome ne osjećamo dobro... Našom brigom, dajemo joj dodatnu vrijednost i to itekako osjetimo, ali i vidimo.
Ako pazimo da su sakoi lijepo smješteni na vješalicama, dulje će trajati... Jer odjeća je investicija, a lovu nismo našli na cesti.
6. Odjeća je poruka, često nismo svjesni koliko je snažna. Činjenica je da jedni druge procjenjujemo prema izgledu, kritiziramo, ako ne s frendicama, onda u sebi. Odjećom poručujemo koliko respektiramo sebe, ali i okolinu i ljude s kojima se susrećemo i surađujemo.
7. Ako je kriva, odjeća postaje nervoza, umjesto podrška svakodnevici. I tu kreću stilski problemi koje možda na prvu smatramo nebitnima, ali na kraju... image consulting daje rješenje, pravu osobnu formulu u kojoj uživamo svaki dan. Image consulting ti omogućava praktično kombiniranje, koja kreira platformu za osobno izražavanje odjećom i kreativnu nadogradnju. 
8. Trendovi su jedno, osobni stil drugo! Nisu svi trendovi za svakog, a danas ih ima brdo. Zato, fokus je važan, kao u svemu, tako i u tvom ormaru. Rezultat – užitak u kombiniranju, užitak u nošenju odjeće i ne manje važno, kvalitetnija svakodnevica! A to se itekako vidi i osjeti. 

Modna je savjetnica komentirala i kakvu je poruku Meghan Markle poslala svojim prvim pojavljivanjem nakon rođenja sina:

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".