Neočekivani trend: Sve su popularnije kombinacije bez hlača, poznate cure ih već nose

Imali smo ga prilike vidjeti na revijama Burberryja i Copernija, a nose ga i trendseterice poput Kendall Jenner i Chiare Ferragni
Vidi originalni članak

Krajem studenog prošle godine, Kendall Jenner ulicama Los Angelesa prošetala je odjevnu kombinaciju bez hlača i tako, čini se, pokrenula novi modni trend rezerviran za one najodvažnije. Tada je pozornost ukrala u odjevnoj kombinaciji koju je nosila nakon snimanja - tamnoplavi džemper kombinirala je s crnim grilonkama i salonkama, a umjesto hlača, odabrala je crno donje rublje koje je odjenula preko grilonki. 

Izazvala je lavinu komentara i mnogi takav modni izbor 'nisu odobrili', ostavljajući komentare poput: 'Kad se žuriš iz kuće pa zaboraviš hlače'. Ipak, izgleda kako se radi o novom trendu u modnom svijetu jer je sličnu odjevnu kombinaciju prošetala i Chiara Ferragni. Za nedavno održanu Schiaparelli reviju, koja je podigla veliku prašinu, najpoznatija svjetska influencerica izabrala je potpis luksuznog talijanskog brenda. 

Bluzu je kombinirala s ultra kratkim hlačama koje izgledaju poput trenda donjeg rublja ojeg je prva prošetala Kendall Jenner, a stajlingu je dodala upečatljive dodatke - remen s predimenzioniranom kopčom i zlatne naušnice. I dok je Kendall izabrala obične crne grilonke, Chiarin izbor bila je točkasta varijanta uz klasične crne salonke. 

Ovaj smo trend imali prilike vidjeti i na modnim pistama, gdje su ga predstavili dizajnerski brendovi kao što su Burberry i Coperni, a uz Kendall Jenner i Chiaru Ferragni, ovaj su trend nosile i druge it djevojke poput Belle Hadid i Tesse Thompson. 

Na dodjeli nagrada MAC, održanoj u srijedu navečer u Beogradu, ovaj je trend prošetala i Dunja Jovanić, srpska influencerica i vlasnica brenda BÉBÉ by Dunja Jovanić. U kombinaciji se istaknuo top od perja i statement zlatna ogrlica, a Dunja je kombinaciji dodala i crvene salaonke te clutch u metalik varijanti. 

Na društvenim je mrežama prati više od 350 tisuća ljudi, a bazične i ležerne komade s potpisom njezinog brenda mnogi imaju na listi svojih želja. Tu su i kupaći kostimi iz njezine kolekcije, popularni i među Hrvaticama, s kojima je Dunjin cilj da se svaka žena osjeća samouvjereno. 

Ivona i Selver uvijek izgledaju besprijekorno, a klasika s pomakom im sjajno pristaje

Hrvati još ne kupuju M-Tac, brend kojeg je popularizirao Zelenski, no u tvrtki kažu da rade na tome

Od 295 do 2800 kn: Tiktokeri donose najbolja parfemska otkrića na koja vrijedi obratiti pozornost

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".