Pola stoljeća nakon što je otvorena prva trgovina u španjolskoj A Coruñi, Zara obilježava svoju 50. obljetnicu u velikom stilu. Kampanja snimljena u suradnji sa slavnim fotografom Stevenom Meiselom okuplja neke od najvećih imena modne industrije – Lindu Evangelistu, Naomi Campbell, Christy Turlington i mnoge druge – podsjećajući na zlatno doba supermodela, ali i trajni utjecaj brenda koji je revolucionarizirao pristup brzoj modi.
U kampanji simboličnog naziva 50 Years, 50 Icons, modeli interpretiraju disco hit Donne Summer “I Feel Love” u atmosferičnom kratkom filmu koji slavi zajedništvo, dugogodišnje modne odnose i kreativnost. Meisel, koji je s mnogima od njih surađivao još devedesetih, ovdje donosi emotivnu notu – gotovo nostalgičan hommage industriji koja se mijenjala, ali čiju je silu Zara znala prepoznati i prilagoditi joj se.
Povodom jubileja, Zara je izbacila i kolekciju od 128 komada – elegantno skrojenu, pročišćenu i prožetu estetikom modne zrelosti. Dominiraju klasici: crno-bijela paleta, strukturirane siluete, saten, koža i rafinirani krojevi. Kolekcija balansira između svakodnevnog i svečanog, nudeći hlače, haljine, džempere, torbe i obuću koja funkcionira i kao baza i kao statement. Cijene se kreću od 26 do 459 dolara – u skladu s prepoznatljivom Zarinom logikom dostupnog luksuza.
Osim same kolekcije, brend je izdao i limitiranu obljetničku majicu sa snimkom svih 50 modela – komad koji, sudeći po reakcijama obožavatelja, već ulazi u sferu kolekcionarskog.
Iza svega stoji duga povijest strateškog rasta. Zara je pionir koncepta brze mode, ali i jedan od prvih modnih lanaca koji je još 2007. potpisao okvirni sporazum s IndustriALL GlobalUnion o radničkim pravima u opskrbnom lancu. Pokretanje e-trgovine 2010., lansiranje premium linije SRPLS 2018. i uvođenje platforme za rabljenu odjeću 2022. pokazuju kako se brend s godinama mijenjao, često anticipirajući tržišne promjene.