Naomi Campbell, Linda Evangelista, Christy Turlington... Zara obilježila 50. godišnjicu s 50 svjetskih top modela

Zara, jedan od najutjecajnijih modnih brendova današnjice, obilježava 50 godina postojanja raskošnom kampanjom u kojoj sudjeluju legendarni supermodeli te posebnom kolekcijom koja objedinjuje modnu prošlost, sadašnjost i budućnost brenda.
Vidi originalni članak

Pola stoljeća nakon što je otvorena prva trgovina u španjolskoj A Coruñi, Zara obilježava svoju 50. obljetnicu u velikom stilu. Kampanja snimljena u suradnji sa slavnim fotografom Stevenom Meiselom okuplja neke od najvećih imena modne industrije – Lindu Evangelistu, Naomi Campbell, Christy Turlington i mnoge druge – podsjećajući na zlatno doba supermodela, ali i trajni utjecaj brenda koji je revolucionarizirao pristup brzoj modi.

Objavu dijeli ZARA (@zara)

U kampanji simboličnog naziva 50 Years, 50 Icons, modeli interpretiraju disco hit Donne Summer “I Feel Love” u atmosferičnom kratkom filmu koji slavi zajedništvo, dugogodišnje modne odnose i kreativnost. Meisel, koji je s mnogima od njih surađivao još devedesetih, ovdje donosi emotivnu notu – gotovo nostalgičan hommage industriji koja se mijenjala, ali čiju je silu Zara znala prepoznati i prilagoditi joj se.

Objavu dijeli ZARA (@zara)

Povodom jubileja, Zara je izbacila i kolekciju od 128 komada – elegantno skrojenu, pročišćenu i prožetu estetikom modne zrelosti. Dominiraju klasici: crno-bijela paleta, strukturirane siluete, saten, koža i rafinirani krojevi. Kolekcija balansira između svakodnevnog i svečanog, nudeći hlače, haljine, džempere, torbe i obuću koja funkcionira i kao baza i kao statement. Cijene se kreću od 26 do 459 dolara – u skladu s prepoznatljivom Zarinom logikom dostupnog luksuza.

Osim same kolekcije, brend je izdao i limitiranu obljetničku majicu sa snimkom svih 50 modela – komad koji, sudeći po reakcijama obožavatelja, već ulazi u sferu kolekcionarskog.

Iza svega stoji duga povijest strateškog rasta. Zara je pionir koncepta brze mode, ali i jedan od prvih modnih lanaca koji je još 2007. potpisao okvirni sporazum s IndustriALL GlobalUnion o radničkim pravima u opskrbnom lancu. Pokretanje e-trgovine 2010., lansiranje premium linije SRPLS 2018. i uvođenje platforme za rabljenu odjeću 2022. pokazuju kako se brend s godinama mijenjao, često anticipirajući tržišne promjene.

Jubilej ne slavi samo povijest jednog brenda, već i promjenu paradigme – od lokalne trgovine do globalnog igrača. S obzirom na prošlost i jasno usmjerenu sadašnjost, jedno je sigurno: Zara još dugo neće sići s modne pozornice.

Posjetili smo tvornicu 'Hrvatski kišobran' u Zaprešiću: Ručno rađeni luksuz i tradicija koja osvaja svijet
Klasična proljetna manikura dobila je trendi twist: Ovih dana isprobajte 'izblijedjele pastele'
Izdvajamo 20 bronzera koji koži pružaju predivan preplanuli ten i savršen sjaj koži

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".