Nakon duge obnove Zara ponovno otvara vrata u Arena Centru: 2.300 m² stila, tehnologije i održivosti

Modni entuzijasti u Zagrebu dobili su razlog za slavlje – Zara je obnovila i proširila svoju vodeću trgovinu u Arena Centru.
Vidi originalni članak

Zagrebačka Zara postala je prava destinacija za sve ljubitelje stila. Novi prostor osmišljen je po globalnom konceptu brenda, gdje svaki kutak priča svoju priču – poput male „trgovine unutar trgovine“. Od parfema do ekskluzivnih linija Zara Athleticz, svaki detalj odaje dojam profinjenosti, a rasvjeta naglašava krojeve, teksture i boje odjevnih komada. Posebno je dojmljiva zona Athleticz, u kojoj drveni elementi, keramika, mramor i metalni detalji stvaraju spoj urbanog i sofisticiranog.

Arhitektura prostora pruža osjećaj intimnosti unutar ogromnog trgovačkog centra. Različiti ambijenti vode kupce kroz kolekcije, svaka s vlastitim karakterom i stilom. „Cilj je bio stvoriti iskustvo koje nadilazi samu kupovinu – prostor u kojem ljudi žele provoditi vrijeme, istraživati i inspirirati se“, kažu iz Zare.

Trgovina je opremljena naprednom tehnologijom koja kupovinu čini jednostavnom i brzom. Automatizirani sustav omogućuje preuzimanje do 1.200 online narudžbi, dok posebno dizajnirane stanice za povrat proizvoda štede vrijeme i energiju kupaca. Više zona za plaćanje, uključujući blagajne uz asistenciju osoblja, dodatno olakšava iskustvo.

Ali Zara u Arena Centru ne impresionira samo tehnologijom – održivost je ugrađena u samu srž trgovine. Energetski učinkoviti sustavi grijanja, hlađenja i rasvjete smanjuju potrošnju energije, dok platforma Inergy prati potrošnju u stvarnom vremenu, omogućujući optimalnu klimatizaciju i strategije za daljnje smanjenje energetskih potreba. Posjet trgovini stoga postaje moderan i odgovoran, bez kompromisa po pitanju estetike i udobnosti.

Za modnu inspiraciju, posjetitelji mogu uživati u elegantno dizajniranim etalazama, unikatnom namještaju i konceptu koji istovremeno spaja tradiciju i suvremeni dizajn. Minimalistički kutovi s rasvijetljenim policama i naglašenim detaljima kolekcija čine kupovinu vizualno privlačnom i lako razumljivom.

Zara je dio globalne Inditex Grupe, koja obuhvaća i brendove Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home. Ove godine brend obilježava 50 godina postojanja, nastavljajući filozofiju pružanja kvalitetne i pristupačne mode, uz inovativna rješenja koja digitalnu praktičnost spajaju s dojmljivim fizičkim iskustvima.

Vinski raj na zemlji: 4 europske regije koje morate posjetiti ove jeseni
Minimalističke čizme osvajaju jesensku street style scenu - od crnih klasika do smeđih statement modela
Izdvajamo 10 najboljih parfemskih ulja koja će na pulsnim točkama trajati dulje od klasičnog parfema

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".