Zagrebačka Zara postala je prava destinacija za sve ljubitelje stila. Novi prostor osmišljen je po globalnom konceptu brenda, gdje svaki kutak priča svoju priču – poput male „trgovine unutar trgovine“. Od parfema do ekskluzivnih linija Zara Athleticz, svaki detalj odaje dojam profinjenosti, a rasvjeta naglašava krojeve, teksture i boje odjevnih komada. Posebno je dojmljiva zona Athleticz, u kojoj drveni elementi, keramika, mramor i metalni detalji stvaraju spoj urbanog i sofisticiranog.
Arhitektura prostora pruža osjećaj intimnosti unutar ogromnog trgovačkog centra. Različiti ambijenti vode kupce kroz kolekcije, svaka s vlastitim karakterom i stilom. „Cilj je bio stvoriti iskustvo koje nadilazi samu kupovinu – prostor u kojem ljudi žele provoditi vrijeme, istraživati i inspirirati se“, kažu iz Zare.
Trgovina je opremljena naprednom tehnologijom koja kupovinu čini jednostavnom i brzom. Automatizirani sustav omogućuje preuzimanje do 1.200 online narudžbi, dok posebno dizajnirane stanice za povrat proizvoda štede vrijeme i energiju kupaca. Više zona za plaćanje, uključujući blagajne uz asistenciju osoblja, dodatno olakšava iskustvo.
Ali Zara u Arena Centru ne impresionira samo tehnologijom – održivost je ugrađena u samu srž trgovine. Energetski učinkoviti sustavi grijanja, hlađenja i rasvjete smanjuju potrošnju energije, dok platforma Inergy prati potrošnju u stvarnom vremenu, omogućujući optimalnu klimatizaciju i strategije za daljnje smanjenje energetskih potreba. Posjet trgovini stoga postaje moderan i odgovoran, bez kompromisa po pitanju estetike i udobnosti.
Za modnu inspiraciju, posjetitelji mogu uživati u elegantno dizajniranim etalazama, unikatnom namještaju i konceptu koji istovremeno spaja tradiciju i suvremeni dizajn. Minimalistički kutovi s rasvijetljenim policama i naglašenim detaljima kolekcija čine kupovinu vizualno privlačnom i lako razumljivom.
Zara je dio globalne Inditex Grupe, koja obuhvaća i brendove Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home. Ove godine brend obilježava 50 godina postojanja, nastavljajući filozofiju pružanja kvalitetne i pristupačne mode, uz inovativna rješenja koja digitalnu praktičnost spajaju s dojmljivim fizičkim iskustvima.