Nakit zamrznut u vremenu

FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty FOTO: Getty
Jedan od najpopularnijih hrvatskih dizajnera nakita Nenad Sovilj iskazuje svoju maštovitost domišljatim odabirom materijala i vještinom izrade, kojom svaki put iznova oduševljava poklonike svog rada.
Vidi originalni članak

Nenad Sovilj po mogočemu je poseban dizajner nakita pa su posebni i materijali s kojima radi.  Svoju je karijeru započeo 2005. godine izražavajući se umjetnički u prozirnoj smoli koja je sama po sebi vrlo zahtjevan materijal. – To je prvi i najvažniji element svake moje kolekcije, moja vječna inspiracija i, na koncu, materijal čiju sam tehniku izrade sam izmislio. Nepredvidiva je jer do samog kraja ne znate kako će nešto ispasti i to je ono što me kao umjetnika oduševljava – objašnjava poznati dizajner. Tada je u prvu narukvicu ugradio preparirane mrave, a u lipnju iste godine nastala je i prva kolekcija Soviljeva nakita, javnosti predstavljena na Modnoj Jani u Ljubljani. Tako je brend stao na noge i napravio prve korake, a uslijedili su Modafest na Hvaru, suradnja s dizajnerskim dvojcem Boudoir te modnom kućom Linea Exclusive.Priča je dobila svoj nastavak u listopadu 2007. godine kada je nova kolekcija nakita predstavlja samostalnom izložbom u sklopu jesenskog Cro-A-Portera, a osim sezonske prodaje u koncept-trgovinama Sheriff and Cherry u Rovinju, počeo je surađivati i s dubrovačkim luksuznim multibrend butikom Maria te zagrebačkim atelijerom autorskog dvojca I-gle. 

Godinu dana poslije, zagrebački  Nicolas Concept Store uvrstio je Sovilja među brojna vodeća imena svjetske modne scene poput Hervé Légera, Yves Saint Laurenta, Céline i Lanvina, kao jedinog hrvatskog dizajnera u svojoj ponudi. Te 2008. godine novu kolekciju, prvi put napravljenu od srebra, prikazao je na cocktail partyju, za tu priliku održanom u zagrebačkom hotelu Arcotel Allegra. Nenad Sovilj 2009. godinu počeo je radno kreiranjem srećonoša od srebra i zlata u suradnji s Nicolas Concept Storeom pod zajedničkim imenom Nicolas&Sovilj. Brojna događanja i poslovne prilike obilježile su prve godine ovog brenda, a pet godina svoga kreativnog rada 2010. godine Sovilj je proslavio u zagrebačkoj Gliptoteci s pet novih modela prstena koji dizajnom slave geometriju, grad i art déco stil koji je estetski obilježilo dvadesete i tridesete godine XX. stoljeća. Zanimljivo je da je prstenje svrstano u tada najskuplje komade nakita u Hrvatskoj, što ne začuđuje s obzirom na to da je u svaki od njih ugrađeno ukupno sedam karata dragog i poludragog kamenja, a za samo jedan prsten utrošeno je čak 45 grama 14-karatnog zlata. Sovilj je svojedobnopet prstenova podsjeća na starinski nakit. Međutim, kada se pogleda izbliza, jasno se uočava moderan dizajn, korak ispred svih ostalih u niši. 
Vrijednost i ugled svog brenda Nenad Sovilj povećao je prošle godine kada je prateći svjetske trendove otvorio pop-up dućan u Kaptol centru kojega je i osobno dekorirao. Eklektičnost ideja u dizajnu nakita prenio je i na uređenje dućana. U samo dvadeset kvadrata prostora smjestio je namještaj iz nekoliko različitih umjetničkih stilova i razdoblja. Tako se u trgovini mogao vidjeti i originalni chippendale stol s kraja XIX. stoljeća, vitrina iz razdoblja bidermajera, svjetiljka iz razdoblja Bauhausa, ali i dizajnerski namještaj s kraja XX. i početka XXI. stoljeća. Osim u Zagrebu, ovaj unikatni nakit dostupan je i u Sovilj Concept Jewelry Storeu s adresom u Hvaru. Dućan je smješten u staroj  gradskoj jezgri, na nekoliko metara od rive i na glasu je kao najljepši dućan na tom otoku. Uređen je u kombinaciji antiknog i modernog namještaja, ponovno s jakom art déco notom. U želji da Hvaru pruži nešto novo i posebno, Sovilj je u ponudu, osim svih linija Sovilj nakita, prvi put uvrstio i liniju Sovilj kids, a u suradnji s Institut Parfumeur Floresom dućan je postao i službeno prodajno mjesto parfemske kuće Carthusia Capri.

Sada kada je nakon  gotovo desetljeća rada njegov brend dostigao značajnu prepoznatljivost, ove zime Nenad Sovilj iznenadio je redizajnom svog popularnog medaljona. Atraktivan, sad već kultni komad nakita, ručno izrađen od epoksidne smole, metala i poludragog kamenja, dobio je novo ruho koje se očituje u različitim veličinama privjesaka te novom pristup dizajnu. Umjesto kao dosad jedan, u medaljone je umetnuto više komada poludragog kamenja različitih boja i oblika te čipke pa su komadi nakita šareniji i raznolikiji nego prije. Dostupni su u Institut Parfumeur Floresu, Heruc Galerijama u Zagrebu i Rijeci te ID store u Splitu.
Inovativnim pristupom dizajnu i uvijek zanimljivim metodama izvedbe, Nenad Sovilj uspio je očarati publiku svojim kreativnim stvaralaštvom, kojem je ostao dosljedan svih ovih godina. Dizajner stoga ističe da je izuzetno zadovoljan rezultatima koje je ostvario tijekom svih godina rada s nakitom te da najvećim uspjehom smatra to što može živjeti od svog dizajnerskog rada kojem se toliko posvećuje. Među najpoznatijim Soviljevim poklonicima i prvim kupcima zasigurno je pjevačica Severina, koja je prošloga ljeta, uoči proslave osme godišnjice postojanja brenda, predstavljena kao zaštitno lice nakita Sovilj. Osim Severine, ovaj posebni nakit nose i brojne druge poznate dame iz javnog života, a Jelena Rozga, Jelena Perčin, Nataša Janjić, Jelena Veljača, Branka Krstulović, Zrinka Cvitešić, Vanna, Anita Dujić i Mare Milin samo su neke od njih.

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".