leksandra Dojčinović poznata je domaća dizajnerica, no prije svega uspješna mlada žena koja s osmijehom na licu vješto vodi veliki biznis. Ona i njezin brend “Lei Lou” postali su sinonim za simplificiranu eleganciju kojoj rijetko odolijevaju Hrvatice, ali i žene diljem Europe. Trudom, kontinuiranim radom te osluškivanjem onoga što “prava” žena želi, u manje od 10 godina uspjela je ostvariti zavidnu karijeru, koja pritom broji prodavaonice u Splitu, Zagrebu i Stuttgartu.
Pozitivna atmosfera na snimanju, koje smo odradili na toplim zagrebačkim ulicama, bila je idealna uvertira u razgovor o karijeri, modi, ali i fetišima. Za početak, kratko i slatko upitali smo je što je za nju moda.
– Moj posao i moja velika ljubav u jednom. Jedna sam od rijetkih sretnica koje rade ono što vole te u tome uživaju i u trenucima koji nisu rezervirani za posao. Moda me odgajala i zahvaljujući njoj sam danas ovakav čovjek. Veselim se što je i kod nas već neko vrijeme ozbiljan modni biznis jednako cijenjen kao i svi ostali. Iako je Aleksandra dizajnerica koja nosi sve što dizajnira, specifična je po kombiniraju tekstura i boja koje ne možemo ukalupiti u samo jedan stil. Svoj stil opisuje kao jednostavan i neopterećen. Kaže kako apsolutnim gubljenjem vremena smatra provođenje sati pred ogledalom i očajavanje pred prepunim ormarom. Ona se odijeva u pet minuta i bira kombinaciju koja je neće sputavati u obavljanju svih obveza, pa su to najčešće Lei Lou haljinica i tenisice. U posljednje vrijeme ‘trendi’ je reći da se trendovi ne prate, ali Aleksandra se ne slaže.
– To spada u opis mog posla. Naravno da privatno ne slijedim slijepo trendove, međutim dobro znam što je ‘in’ u određenom trenutku. Svakom dizajneru je posao poznavatitrendove i u krojevima i u materijalima i svim drugim stvarima koje su potrebne da bi taj mehanizam savršeno funkcionirao. Ako ne pratite trendove, ne možete biti ni kvalitetni. Ono što ćete sigurno primijetiti na Aleksandri je to koliko je njegovana. Sa zdravim i sjajnim izgledom kose, ali i besprijekornim makeupom. Morali smo je upitati koji su njezini beauty rituali...
– Najviše pažnje posvećujem njezi lica, jer znam da će mi se ono što u dvadesetima i tridesetima odradim za njega vratiti kasnije na najbolji mogući način. Volim kremice i imam bar petnaestak krema za lice koje koristim. Što misli da bi svaka žena trebala imati u kozmetičkoj torbici? Ponajprije ono što odgovara njenim mogućnostima, a potom i tempu života. Od kozmetike predlaže dobru hranjivu kremu, korektor za podočnjake, maskaru i rumenilo boje breskve, s kojima možemo izgledati svježe. Kada ste dugo uspješni u onome što radite, može doći do nestajanja strasti prema poslu. Srećom, Aleksandra nikada nije bila u takvoj situaciji.
– Baš sam nekidan razmišljala da se svom poslu danas veselim više nego ikad. Puno je novih poslovnih izazova preda mnom i brendom, a ja se nepoznatog ne bojim, nego se jedva čekam s tim uhvatiti ukoštac. Kako zaista uživa u poslu dizajnera, sigurno ste se pitali što bi bila da nije modni dizajner.
– Dugo sam vjerovala da bih bila kuharica. Gastronomija je jedna od sfera umjetnosti koje su napokon i dobile na zasluženoj cijeni. Međutim, danas sam poprilično sigurna da bih bila menadžer, jer smatram da je liderstvo možda moja najjača strana u poslu. Aleksandra je imala priliku uz magazin Diva raditi s mladom pripravnicom i uvesti je u svijet modne industrije.
– U poslu sam i inače sklona pružanju prilika mladim ljudima ako u njima prepoznam potencijal. Mentorirati nekoga, osim što je velika čast, i velika je obveza jer je umijeće prenositi vlastita znanja na druge. Kako je dizajnerica poznata i po dugogodišnjoj suradnji s Opelom, morali smo je upitati kako je surađivati s tako velikom firmom. Podijelila je s nama kako je sretna što zahvaljujući svom poslu ima prilike surađivati s velikim brendovima i tako pokazati svoju vrijednost. Lei Lou s Opelom surađuje malo manje od cijelog desetljeća i vrlo je ponosna što su u Hrvatskoj na neki način skupa odrastali.
Na kraju priče, Aleksandra ima poruku za sve mlade ljude koji žele jednoga dana pokrenuti vlastiti biznis i, naravno, biti uspješni.
– Budite realni, vrijedni i zahvalni!