U moru ljetne street style estetike preplavljene printovima i ranim bojama, rijetko tko uspije istaknuti crnu boju kao primarni alat za modno izražavanje. No, grafički dizajner i content creator Igor Maković i stilistica Ana Nikačević uspijevaju upravo to – njihova kombinacija dokazuje da crno nikada nije samo „sigurna opcija“, nego vizualni manifest urbane sofisticiranosti.
– Crno nam je jednostavno, ne moramo puno razmišljati, a ove kombinacije su nam i udobne. Često smo usklađeni jer volimo sličan stil po pitanju krojeva i boja, naš stil je dosta unisex – ispričao je genijalan par našem fotografu Goranu Čižmešiji.
Igor je odabrao oversized košulju od teksturirane crne tkanine, s naglašenim džepovima i opuštenim krojem koji sugerira ležernost, ali nikako nemarnost. Košulju kombinira s bermudama izrađenima od istog materijala, stvarajući monokromatski set koji u svakom pokretu djeluje lagano, gotovo skulpturalno. Na nogama nosi chunky crne tenisice koje su vizualni omaž siluetama koje su popularizirali Adidas Y-3 i Salomon Advanced, čime look dobiva sportski štih.
– U zadnje vrijeme nosim samo crnu i bijelu, a nekad sam čak nosio pink i baby plavu. Ne skidam se iz tenisica, samo njih nosim – otkriva Igor.
Ana se također odlučila za crno, ali njezin stajling donosi dozu elegancije. Crna cropped top majica otkriva trbuh, dok oversized prsluk bez rukava djeluje kao dekonstruirana verzija klasičnog sakoa. Bermude s visokim strukom i tankim remenom produžuju siluetu, dok crne Prada sandale s debelim džonom donose dozu luksuza.
– Prije nego sam postala stilistica sam nosila i boje, ali kako sam sada stalno okružena različitom odjećom i kombiniram ju za druge, tu dolazi do jedne razine zasićenja po pitanju osobne garderobe, bez obzira koliko volim taj posao. Zato sam osobnu garderobu pojednostavila i ne razmišljam previše o tome što nosim, a to mi crna omogućava. Zimi se odijevam slojevito, pa se tu nađu i sportski komadi poput hudica i tenisica – kaže nam.
Ana je u ruci nosila crnu kožnu torbu pravokutnog oblika s dvostrukim ručkama i dugačkim remenom. Ovdje nema suvišnih detalja, nema nakita, nema šminke koja želi biti primijećena – sve je podređeno savršenom balansu forme i funkcije.