Modni dizajner Daniel Lee napravio je sjajan debi za Burberry tijekom London Fashion Weeka, prikazujući kolekciju koja je predstavljala reimaginaciju brenda, kombinirajući poznate komade i uzorke brenda s novim obratom.
Britanska povijest brenda bilo je u središtu, simbolizirano povratkom Equestrian Knight dizajna, koji je Lee predstavio u rebrandingu prije izložbe, a Burberryjev poznati karirani uzorak bio je prisutan na komadima od kašmira. Čini se da Lee također čini plavu središnjom bojom za kuću, piše Vogue.
Otvorenost, temeljni dio naslijeđa marke, bila je jako istaknuta. Osjećala se ugodna atmosfera britanskog sela i stalne reference na lov dok su modeli nosili karirane setove od kašmira i printove patke na haljinama, jaknama, hlačama, pa čak i šešir u obliku patke. Veliki krzneni privjesci za ključeve nalik zečjim šapama i pahuljasti šeširi zaokružili su kolekciju. Ponavljajući motiv ruže provlačio se kroz sve, otisnut na haljinama, hlačama i gornjoj odjeći.
Leejeva debitantska kolekcija je značajna. Burberry je jedan od posljednjih preostalih neovisnih luksuznih brendova, a također je i središte britanske mode. Ponovno fokusiranje na britanstvo dio je strategije izvršnog direktora Jonathana Akeroyda da Burberry preraste u megabrand s godišnjom prodajom od 5 milijardi funti. Lee, bivši kreativni direktor Bottega Veneta koji je imenovan za Burberry u rujnu 2022., dolazi iz Yorkshirea u sjevernoj Engleskoj.
Modnih dodataka, još jednog ključnog dijela Leeove strategije, bilo je u izobilju, s torbama svih veličina i oblika i raznim stilovima cipela. Leejeva reputacija u stvaranju kultnih it stilova torbi u Bottega Veneta pratila ga je u njegovoj novoj ulozi kao modnog dizajnera za Burberry.
Karirano, koža, uzorci... Evo što se nosilo na zagrebačkoj špici 2007.!