Modni brend My Choice predstavlja novu kampanju i ljetnu kolekciju za sezonu 2025.

"Neprekidna nit" nije samo kampanja – to je identitet. To je podsjetnik da se vrijednosti koje čuvamo  – ne prekidaju.
Vidi originalni članak

Hrvatski modni brend My Choice s ponosom predstavlja novu kampanju i ljetnu kolekciju za sezonu  2025. pod nazivom "Neprekidna nit". 

Inspirirana bogatom slavonskom tradicijom, naslijeđem ručnog rada i emocijom koju tkanina može  prenijeti, "Neprekidna nit" priča je o povezanosti – između prošlosti i sadašnjosti, između ruke koja  stvara i srca koje pamti. Svaka nit utkana u nove komade nosi sa sobom sjećanja, vrijednosti i emocije  koje ne blijede. 

Kolekcija donosi ručno rađene komade koji su nastali s puno pažnje, strpljenja i ljubavi prema  detaljima. Nježne heklane strukture, prirodni materijali i tople boje evociraju duh djetinjstva, miris  ljeta u dvorištima naših baka i osjećaj pripadnosti nečemu većem. 

U kolekciji se ističu novi komadi poput haljine na kopčanje i posebno bogate duge haljine koja se  hekla čak 3 mjeseca. Tu su i modeli kupaćih kostima, kao i ručno rađeni kompleti inspirirani  tradicionalnim uzorcima reinterpretirani na moderan način. Svaki je komad ručno rađen, dolazi u  nekoliko boja i veličina – prilagodljiv je, udoban i inkluzivan. Tu su i novi modeli torbi i modnih  dodataka poput preslatke marama-kapice – svi izrađeni ručno, s fokusom na održivost i slow fashion  filozofiju. 

U vremenu koje traži brzinu, My Choice bira kontinuitet. Spoj korijena i suvremenosti. Ova kolekcija  slavi ne samo estetiku, već i vrijednosti koje se prenose s generacije na generaciju – kroz priču, kroz  nit, kroz ručni rad. 

Kampanja je snimana u srcu Slavonije, u Bošnjacima i Županji – na lokacijama koje odišu toplinom,  ljepotom tradicije i jednostavnošću života koji se pamti. Zelenilo slavonskih ravnica, starinske kuće,  vezene zavjese i tišina dvorišta pružili su savršen okvir priči koju ova kolekcija donosi. gdje sve počinje  i gdje svaka nit ima svoje značenje. 

Fotografije i video materijali koji pričaju ovu priču nastali su pod okom talentiranog Danka Šimunovića, dok je kreativni koncept razvijen timski, uz savjetovanje Marka Medića. Pred objektivom  se našla Lidija Lešić, vlasnica brenda, koju je za ovu kampanju šminkala Ana Šumanovac iz Bošnjaka, a  za kosu su zaslužne cure iz salona Sophie u Zagrebu. 

Hvala svima koji su utkali dio sebe u ovu kolekciju i omogućili da My Choice dobije još jednu priču –  onu istkanu emocijom, ljepotom i zajedništvom. Posebna zahvalnost ide Tomislavu Lešiću, koji nam je  velikodušno ustupio Slavonsku kuću u Bošnjacima, mojoj divnoj mami i mužu na asistiranju, te Kseniji  i Slavici – jer bez vas, My Choice ne bi imao svoju dušu. 

"Neprekidna nit" nije samo kampanja – to je identitet. To je podsjetnik da se vrijednosti koje čuvamo  – ne prekidaju. 

Za više informacija i fotografije posjetite www.mychoice.hr ili pratite @mychoice.hr na Instagramu.

Tako se radi izložba parfema: Jean Paul Gaultier proslavio 30 godina mirisa 'Le Mâle' senzornom avanturom
Novi val nostalgije: Kako je nakit sa školjkama postao najpoželjniji modni dodatak ljeta 2025.
Izdvojili smo 12 najboljih parfema za kosu za ljeto s kojima ćete mirisati i nakon kupanja u moru

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".