Brojni modni brendovi upoznati su s posljedicom koju modna industrija ostavlja na okoliš, a sve je više i onih koji su svjesni da i materijali životinjskog podrijetla poput kože ili krzna doprinose toj višestranoj ekološkoj krizi. Sukladno tomu, povukli su ekološki osviještene poteze kreirajući odjevne predmete s recikliranim, veganskim i održivim materijalima.
Veganska organizacija PETA, odnosno People for the ethical treatment of animals, zalaže se za proizvode koji nijednim svojim dijelom ne obuhvaćaju materijale životinjskog podrijetla i koji nisu testirani na životinjama, a smatraju da će veganska revolucija polako zahvatiti sve dizajnere, samo oni trebaju uvidjeti brojne mogućnosti recikliranih plastičnih boca, drva, industrijskog otpada, gume i drugih materijala. Etički i ekološki osviještena moda posao je budućnosti, poručuju iz PETA-e.
Vegan-friendly postao je proljetos i Topshop! U njegovim dućanima možete kupiti posebnu kolekciju 100 % veganske obuće koju je odobrila PETA i koja je ručno rađena u Španjolskoj od materijala koji nijednim dijelom nisu životinjskog podrijetla (uključujući i ljepilo životinjskog podrijetla).
Prodajni stručnjaci izjavili su kako je prodaja porasla 52% kod onih proizvoda koji su opisani kao veganski. Milenijalci - koji su izrazito ekološki osviještena generacija - postali su pokretačka snaga u ovoj veganskoj revoluciji.
Održiva moda estetski je prihvatljiva i varira od recikliranih traperica do eco-friendly sportskom obućom, no s veganskom obućom i odjećom to baš i nije uvijek slučaj, stoga je Topshop odlučio to promijeniti lansirajući nekoliko pari izrazito stylish veganskih cipela, a nastavio je i odličnim jesenskim modelima gležnjača.
Osim Topshopa, za ovim su se trendom poveli i brojni drugi brendovi obuće, poput Birkenstocka, Veje i Dr Martensa.
Luksuzni brend ženske odjeće Nanushka također se može pohvaliti zavidnom kolekcijom veganske odjeće.