Meštrović žrtva online prevare: "Umjesto Hilfiger majice, stigla mi je imitacija Nikea s natpisom na ćirilici"

Voditelj Davor Meštrović u prilogu "Svi smo mi potrošači" u HRT-ovoj emisiji Dobro jutro, Hrvatska, ispričao je svoje negativno iskustvo s online kupovinom
Vidi originalni članak

Iako je internetska kupovina sve popularnija, dio kupaca i dalje je izbjegava iz straha da ne budu prevareni. Negativno iskustvo s online shoppingom imao je i voditelj Davor Meštrović koji je svoje iskustvo u prilogu "Svi smo mi potrošači" u HRT-ovoj emisiji "Dobro jutro, Hrvatska".

Meštrović je odlučio putem jedne društvene mreže naručiti majicu i postao žrtva online prevare. Ponuda mu se činila primamljivom zbog niske cijene, ali kad majica stigla, neugodno se iznenadio. 

Umjesto vintage Hilifiger majice koja je koštala 50 eura, stigla je imitacija Nike majice na kojoj je pisalo "Rossia" na ćirilici, rekao je Meštrović.

Odlučio je kontaktirati prodavača koji su mu odgovorili da su oni samo posrednici u kupnji te mu se više nisu javili. Nakon tog, kontaktirao je svoju kartičarsku kuću i pitao što da radi kako bi dobio povrat novca:

Rekli su da postoji mogućnost. Morao sam prvo poslati robu nazad, znači otići do pošte, predati taj paket, platiti, platiti uslugu praćenja i čekati da to bude dostavljeno prodavaču. Čim je Mastercard dobio ispis da je roba vraćena pošiljatelju, pokrenuli su postupak i dobio sam novac nazad. Od trenutku kad je stigla kriva roba do trenutka kad sam dobio novac nazad, prošla su tri mjeseca.

Iskustvo s majicom nije jedino negativno iskustvo koje je imao. Drugo mu se iskustvo dogodilo kad je naručivao cipele

Kako ja volim englesku modu, tako sam našao lijepe, engleske cipele. No, umjesto elegantnih, engleskih čizama, stigle su plastične čizme, ali takvo smeće kakvo ne bih mogao opisati. Da stvar bude strašnija, u desnoj cipeli, kako je kineski postolar kucao plastični đon, tako ga je probio čavlićem. Taj je čavlić virio 2 mm, nikako ne bih mogao hodati u tim čizmama.

Meštrović se oboružao strpljenjem i ponovno krenuo u bitku za svoja prava. Odlučio je kontaktirati prodavača koji mu se nije javio, a onda je poslao e-mail PayPalu kojim je tražio povrat robe pošiljatelju kako bi ostvario pravo povrata novca. Dobio je je troškove povrata nazad, a novci su na račun sjeli nakon tri mjeseca.

Prije narudžbe, provjerite kakav e-mail ima web shop, radi li se o službenoj adresi, pogledajte ikone Facebooka i Instagrama i na koji vas profil "baca" te koje opcije plaćanja imaju. Da zaključim, koristite samo kreditne kartice ili PayPal jer, onog trenutka kad novac pošaljete čekom, gotovo je, tu vas nitko više ne može zaštititi, rekao je Meštrović i dodao kako sad zna prepoznati internetske prevare

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".