Vojvotkinja Meghan Markle ponovno je zadivila svojim prepoznatljivim kalifornijskim stilom na samitu G9 Ventures u Hamptonsu. Ovo ekskluzivno okupljanje okupilo je mnoge poznate žene poput Naomi Watts, Reese Witherspoon i Julianne Hough. Meghan je ostavila dojam opuštene sofisticiranosti, birajući laneni set iz St. Agnija koji se trenutno može naći na sniženju. Njen outfit sastojao se od strukturiranog prsluka s halter ovratnikom i siluetom bez leđa te hlača širokih nogavica s modernim detaljima preklapanja oko struka.
Meghan je svoj look upotpunila velikim crnim sunčanim naočalama brenda Heidi Merrick te luksuznim komadima nakita, uključujući sat Cartier Tank, ogrlicu s ovratnikom Juste un Clou i narukvicu Love. Njezin poslovno-ležerni stil savršeno odgovara događanjima poput ovog, naglašavajući njezinu eleganciju i trendovsku notu.
Meghanino pojavljivanje na ovom poslovnom summitu dolazi u vrijeme kad se priprema za lansiranje svog novog lifestyle brenda, American Riviera Orchard. Ovaj brend, prema najavama, obuhvatit će širok spektar proizvoda - od kućnih potrepština i hrane do mirisa. Prijatelj vojvotkinje otkrio je da će brend biti "pristupačniji" od drugih slavnih brendova poput Goopa Gwyneth Paltrow, s naglaskom na jednostavne životne užitke, obitelj i detalje.
U intervjuu za Harper's Bazaar, prijatelj vojvotkinje izjavio je da Meghan radi na stvaranju nečeg bezvremenskog i sigurnog, ne želeći da njen brend bude optužen za korištenje kraljevskog naslijeđa. Umjesto toga, Meghan želi ponuditi nešto ukorijenjeno u svojoj strasti prema kuriranju i gostoprimstvu, naglašavajući jednostavne užitke i obiteljske vrijednosti.