Vjenčanje je sigurno jedan od najvažnijih dana u životu dviju osoba koje se za taj korak odluče. Preferencije samog obreda, biranje dvorane ili mjesta na kojem će se održati ceremonija i zabava, glazba, cvijeće, sve su to detalji koje jedno vjenčanje čine posebnim. No, bez obzira na sve te slatke muke, u prvom planu je, sviđalo se to mladoženji ili ne, upravo vjenčanica. Mnoge dame danas, žele nešto drugačije, imaju svoju jasnu viziju te upravo kroz vjenčanicu, koja je definitivno više od haljine, žele zablistati i izgledati besprijekorno.
Za sve ljubiteljice vjenčanica od kojih zastaje dah te za sve one koje vole i teže drugačijem i ekstravagantnijem, dogodila se modna priča vrijedna pažnje. Kolekcija vjenčanica koja se pripremala u tajnosti, ugledala je svjetlo dana, a sve zahvaljujući omiljenom brendu Mia Couture i već dobro poznatom, talentiranom modnom stručnjaku koji uvijek iznova pomiče granice – Marku Grubniću. Riječ je o bezvremenskoj classy kolekciji, a pomno birani materijali poput posebne čipke, tila i najfinije svile, čine ju iznimno bajkovitom, no u isto vrijeme pozitivno pomaknutom. U svakoj od deset haljina, jasno se vidi vizija koju je Marko htio naglasiti kroz predimenzionirane donje dijelove, retro puf rukave te klasične detalje koji kradu pažnju.
„Jako sam se posvetio ovom projektu jer su vjenčanja i haljine moja velika strast. Pomisao da upravo tvoja haljina nekome može biti najljepši podsjetnik na jedan od najvažnijih dana u životu, neprocjenjiva je nagrada i zadovoljstvo. Osobno ću po željama budućih mladenki prisustvovati probama jer mi je bitno da svaki detalj paše kao saliven. Smatram da vjenčanica mora biti bezvremenska i da ju upravo to čini savršenom. Kada mladenka pogleda sliku s vjenčanja za 20 godina, želim da bude zadovoljna“ – dodaje Marko.
Profesionalni tim Mia Couture, na čelu s Miom Madunić, zaslužni su za realizaciju Markovih ideja. Osim ove limitirane kolekcije, napravljene samo za Mia Couture, u showroomu je moguće pronaći i ostale svjetski poznate brendove.
Ova kampanja predstavlja snažnu i suvremenu ženu jasnih stavova i iznimnog ukusa, a upravo je Tatjana Dragović, koja je i zaštitno lice kampanje, predstavnica moderne žene koja zna kako uvijek izgledati besprijekorno. Svaka haljina ostavlja prostora za styling, tako da je u svakoj moguće izgledati iznimno romantično, a opet s druge strane i potpuno rock chic.
Masarykova 24 u Zagrebu, adresa je na kojoj se nalaze ove divne kreacije, a salon Mia Couture između svoje bogate ponude koja ga inače krasi i drži na iznimno dobrom glasu, sada je još ekstravagantnija za jednu sjajnu mini kolekciju radi koje će se neke dame zasigurno, poželjeti udati što prije.