Marie Claire UK nakon 31 godinu ukida svoje tiskano izdanje

Nakon tri desetljeća rada omiljeni britanski časopis za žene ukida svoje tiskano izdanje
Vidi originalni članak

Britansko izdanje Marie Claire prestaje s tiskanim izdanjima nakon 31 godinu rada jer je mjesečni ženski časopis nažalost podlegao prelasku na pretežno digitalno čitanje. Magazin će s radom nastaviti online, a tvrtka Time Inc već je započela s konzultacijama s otprilike 35 radnika koji su ovom odlukom oštećeni. 

Marcus Rich, izvršni direktor kompanije TI Media, izjavio je za The Guardian:

Više od tri desetljeća časopis Marie Claire UK bavio se ženama vrlo bitnim temama, od kampanja za žensko osnaživanje do klimatskih promjena, istovremeno pružajući uvid u vrhunsku modu i ljepotu pozicionirajući ih u svakodnevicu svojih čitateljica.

Tvrtka koja vodi britansko izdanje časopisa, kroz zajedničko ulaganje s Marie Claire Albumom, usredotočit će se na premještanje web stranice na trgovačku platformu koja objedinjuje partnere poput Farfetcha, Net-a-Portera, Selfridgesa, Topshopa i Asosa.

Zatvaranje izdanja za tisak u Velikoj Britaniji ne utječe na Marie Claire časopise na ostalim tržištima poput Australije, Argentine, Francuske i SAD-a na kojima se ona i dalje objavljuje. 

Britansko izdanje Marie Claire pokrenuto je 1988. godine i izdvojilo se od drugih kao "časopis koji razmišlja kao žena", miješajući ozbiljne teme s modom i ljepotom. Marie Claire UK bila je prvi sjajni ženski časopis koji je osvojio Amnesty Media Award - osvojio ih je ukupno četiri - za izvještaj o silovanju kao ratnom oružju u Kongu.

Marie O'Riordan, urednica od 2001. do 2009., bila je prva koja je stavila muškarca na naslovnicu kada je 2002. godine pozvala Davida Beckhama na razgovor i fotografiranje.

Sam Finlay, glavni direktor prihoda TI Media za The Guardian je izjavio:

I dalje ćemo raditi s fokusom na vijestima i ključnim temama, od klimatskih promjena do pitanja koja su na vrhu ženskih interesa o kojima je Marie Claire brinula. Esencija brenda je najbitnija. Marie Claire nikad neće biti stereotipiziran kao časopis samo za modu i ljepotu.

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".