Britansko izdanje Marie Claire prestaje s tiskanim izdanjima nakon 31 godinu rada jer je mjesečni ženski časopis nažalost podlegao prelasku na pretežno digitalno čitanje. Magazin će s radom nastaviti online, a tvrtka Time Inc već je započela s konzultacijama s otprilike 35 radnika koji su ovom odlukom oštećeni.
Marcus Rich, izvršni direktor kompanije TI Media, izjavio je za The Guardian:
Više od tri desetljeća časopis Marie Claire UK bavio se ženama vrlo bitnim temama, od kampanja za žensko osnaživanje do klimatskih promjena, istovremeno pružajući uvid u vrhunsku modu i ljepotu pozicionirajući ih u svakodnevicu svojih čitateljica.
Tvrtka koja vodi britansko izdanje časopisa, kroz zajedničko ulaganje s Marie Claire Albumom, usredotočit će se na premještanje web stranice na trgovačku platformu koja objedinjuje partnere poput Farfetcha, Net-a-Portera, Selfridgesa, Topshopa i Asosa.
Zatvaranje izdanja za tisak u Velikoj Britaniji ne utječe na Marie Claire časopise na ostalim tržištima poput Australije, Argentine, Francuske i SAD-a na kojima se ona i dalje objavljuje.
Britansko izdanje Marie Claire pokrenuto je 1988. godine i izdvojilo se od drugih kao "časopis koji razmišlja kao žena", miješajući ozbiljne teme s modom i ljepotom. Marie Claire UK bila je prvi sjajni ženski časopis koji je osvojio Amnesty Media Award - osvojio ih je ukupno četiri - za izvještaj o silovanju kao ratnom oružju u Kongu.
Marie O'Riordan, urednica od 2001. do 2009., bila je prva koja je stavila muškarca na naslovnicu kada je 2002. godine pozvala Davida Beckhama na razgovor i fotografiranje.
Sam Finlay, glavni direktor prihoda TI Media za The Guardian je izjavio:
I dalje ćemo raditi s fokusom na vijestima i ključnim temama, od klimatskih promjena do pitanja koja su na vrhu ženskih interesa o kojima je Marie Claire brinula. Esencija brenda je najbitnija. Marie Claire nikad neće biti stereotipiziran kao časopis samo za modu i ljepotu.