Talentirani Marc Jacobs, jedan od najvećih dizajnera današnjice, nedavno je u razgovoru za Wall Street Journal izjavio: "Postoji samo jedan posao koji želim, a nitko me nije pozvao da ga radim." Referirao se pritom na Chanel, gdje je mjesto kreativnog direktora trenutno slobodno. Nakon odlaska Virginie Viard, modni svijet spekulira o njezinu nasljedniku. Ipak, Chanel bi, u ovom stilu „modnog šaha“, mogao odlučiti da cijeli tim radi kolekcije bez zvučnog imena na čelu. No, Jacobs je priznao da je poduzeo dodatni korak prema ostvarenju svog cilja, kontaktirajući svoju prijateljicu Sofiu Coppolu, koja često surađuje s Chanelom, ne bi li mu pomogla ostvariti želju.
Premda Chanel nije službeno komentirao tu temu, WSJ piše da je Jacobsova izjava izazvala lavinu nagađanja među modnim insajderima diljem svijeta: što kad bi Marc Jacobs donio u Chanel onu energiju i magiju koju je svojedobno unio u Louis Vuitton? S obzirom na potrebu za novim kreativnim direktorom, Chanel će neizbježno zakoračiti u novu eru. Kuća, poznata po bezvremenskim komadima poput torbi, parfema, kostima i beauty kolekcija, sada se suočava s izazovom povezivanja s mlađim generacijama, poput Gen Z-a. Primjer sličnog puta pokazao je Prada s Miu Miu, čiji je rast posljednjih godina rezultat uspješne strategije privlačenja mlađe publike.
Pogledajte galeriju kostima Halloween partyja Heidi Klum:
Jacobs, kao jedan od najprepoznatljivijih dizajnera u svijetu, ima potrebne kvalitete za transformaciju Chanela. Njegove kolekcije i uspješni projekti, poput linije Heaven koja se obraća mlađim generacijama, učinile su ga relevantnim i inovativnim u industriji. Heaven je brzo postao modni fenomen, dok Jacobsove kampanje redovito postižu viralni uspjeh i dobro su prihvaćene među kritikom. Iako Jacobs radi pod LVMH konglomeratom, njegovo samostalno kreativno vodstvo već se neko vrijeme uspješno suprotstavlja trendovima drugih brendova, koji se sve više okreću elitnijem segmentu i udaljavaju od šire publike. Jacobsov spoj retro elemenata s avangardnim humorom i osobnim šarmom mogao bi se idealno uklopiti u Chanel – osim ako ulogu kreativnog direktora ne preuzme Simon Porte Jacquemus.
Chanel je modna kuća koju je 1910. godine osnovala legendarna Gabrielle "Coco" Chanel. Od svojih početaka kao mali pariški butik, Chanel je izrastao u jednu od najprestižnijih luksuznih modnih kuća u svijetu. Poznata po bezvremenskim klasicima kao što su mala crna haljina, parfem Chanel No. 5 i prošivena torbica, Chanel utjelovljuje spoj jednostavnosti, elegancije i funkcionalnosti. Danas je globalni simbol luksuza i nepogrešivog stila koji odolijeva prolaznim trendovima.
Marc Jacobs je američki dizajner i bivši kreativni direktor Louis Vuittona (tu je poziciju držao od 1997. do 2013.) poznat po inovativnom stilu, spajanju nostalgičnih i pop-kulturnih elemenata te pristupu koji je često na granici avangarde. Jacobsov istoimeni brend poznat je po eklektičnom i duhovitom pristupu modi, a uspjesi poput linije Heaven i beauty kolekcije učvrstili su njegovu poziciju među najutjecajnijim dizajnerima današnjice, privlačeći obožavatelje svih generacija.