Modna industrija često razdvaja koncepte "high fashion" i "high street fashion." Dok prvi nosi etiketu ekskluzivnih i često skupih dizajnerskih komada, potonji donosi pristupačne i dostupne modne opcije široj publici. Međutim, popularni španjolski high street brend, Mango, nedavno je iznenadio mnoge svojom najnovijom torbicom koja je očigledno inspirirana luksuznim Gucci modelima.
Za jesen 2023., Gucci se vratio s popularnom Horsebit clutch torbicom, koja se već sada proglašava potencijalnim hitom sezone. Direktno s piste, ova torbica je našla svoj put do ruku modne ikone, Rihanne, sugerirajući da će vjerojatno postati nezaobilazni modni dodatak ovog jeseni.
Ova torbica prvi put je lansirana 2003. godine, a potom ponovno 2004. godine, dok je Tom Ford bio glavni dizajner Guccija. Sada, nakon dva desetljeća, ovaj kultni komad dobiva modernu nadogradnju. Za sezonu jesen 2023., dolazi u raznolikim bojama i printevima, uključujući i prepoznatljivi Gucci monogram uzorak.
No, ono što je privuklo posebnu pažnju u modnom svijetu jest Mango torbica koja je jasno inspirirana poznatim Gucci modelima. Ova torbica je privukla značajan interes i postala pravi hit među trendsetericama, a pritom je dostupna po znatno pristupačnijoj cijeni.
Mangova torbica dolazi u prepoznatljivoj smeđoj boji, izrađena od brušene goveđe kože i ukrašena zlatnim lancem. Njezin prednji detalj jasno podsjeća na Guccijev horsebit ukras, a dizajn torbice i detalji gotovo su identični s Gucci modelom.
Ova Mango torbica pruža svestranost i bezvremenski dizajn, inspiriran kultnim Gucci modelom. Smeđa boja savršeno se uklapa s ostalim neutralnim nijansama, što je čini izuzetno prilagodljivim komadom.
Moguće ju je kombinirati s ležernim outfitima, poput traperica i košulje, ili se odlučiti za šarmantnu kombinaciju sa slip suknjom, pletenom vestom i koledžicama, začinjenom predimenzioniranim blejzerom.
Ova torbica dodaje luksuzan i sofisticiran dodir svakoj kombinaciji, pružajući notu profinjenosti i elegancije bez obzira na odabir stila. Mango je još jednom dokazao da high street modni brendovi često crpe inspiraciju iz svjetski poznatih dizajnerskih kuća kako bi ponudili pristupačne alternative.
Torbica je trenutno rasprodana na Mangovim web stranicama, ali očekuje se ponovni povratak hit torbice u prodaju.