Maleni obiteljski tim stvara ove planere u koje ćete se odmah zaljubiti

Razgovarali smo s vlasnicom i kreativkom brenda Ivanom Vokal
Vidi originalni članak

Hrvatski brend Paper & Stuff postoji i djeluje od 2013. godine, a ovih šest godina uspjeli su narasti i svoju ljubav prema slatkim bilježnicama, planerima i planiranju pretvoriti u pravi posao. Iza brenda zapravo stoji maleni obiteljski tim. Ivana Vokal vlasnica je i istoimene tvrtke te kreativac, a za realizaciju njezinih ideja i tisak svih materijala zadužen je njihov obiteljski print studio D.R.I.M. d.o.o. 

Na ideju o pokretanju samog brenda Ivana je došla još za studentskih dana. 

- Prije pokretanja Paper & Stuffa, sam kao i svaki student radila raznolike studentske poslove, a usput razvijala ideje i sakupljala iskustvo u obiteljskom print studiu za vođenje vlastitog posla. Tijekom studija sociologije i pedagogije je i nastao moj prvi proizvod, studentski planer kojeg sam napravila prema svojim tadašnjim potrebama. Vrlo brzo se cijela priča proširila, pa sam odlučila da bi mogla osmisliti još nekoliko planera za prijateljice koje imaju drugačije navike planiranja - ispričala nam je.

Brend je prvo postojao pod imenom Mašnica, ali kako su stvari završetkom faksa krenule ozbiljnijim tempom i kako je shvatila da je posao izrade planera njezin "dream job" odlučila je da je vrijeme za rebranding, pa je Mašnica 2018. postala Paper & Stuff. Ivana je jedna od onih sretnica koja je svoj hobi uspjela pretvoriti u posao, no priznaje da taj proces nije bio nimalo jednostavan. 

- Po timelineu se može primijetiti da je pet godina prošlo otkako sam uspjela od svog hobija stvoriti ozbiljan posao, tako da ne mogu reći da je cijeli proces bio lagan i da se sve dogodilo preko noći. U posao je uloženo puno truda, pokušaja (ponekih i pogrešaka), uspjeha i padova, no uvijek postoji ona "ako nešto stvarno voliš, ništa te neće pokolebati." Pokrenuti posao nije teško, danas je vrlo lako otvoriti svoju firmu, a država nudi i mnogo pogodnosti i poticaja za mlade poduzetnike. Ono što bih ja istaknula da je teže od pokretanja posla jest održavanje na tržištu. Ako je osoba kreativna, lako joj je osmisliti neki novitet, no ono kako ideju plasirati na tržište, kako postati vidljiv u moru reklama i proizvoda, kako ostati konkurentan u svojoj branši - e to je već pothvat - objasnila je vlasnica brenda.

Sve je počelo izradom planera, a od nastanka brenda do danas svoju su ponudu proširili i usavršili do zadnjih detalja. 

- Kod nas se mogu naći raznovrsni namjenski planeri i rokovnici koji dolaze s nekoliko vrsta unutrašnjosti i dizajna korica. Na taj način klijentica može sama kombinirati željenu vrstu unutrašnjosti, dizajn korica, ali i natpis na koricama. Volim se našaliti da se kod nas planeri mogu složiti kao što slažeš sendvič, biraš korice i sadržaj - priča Ivana. 

Osim klasičnih planera za tekuću godinu, u ponudi imaju tematske planere na koje su, kako kaže, posebno ponosni, a to su Studentski planer, Dnevnik vjenčanja, Planer putovanja, Moja kuharica, stolne tjedne i dnevne planere. Od 2019. godine otišli su korak dalje i proširili svoj asortiman proizvoda koje stvrstavaju pod ovaj 'Stuff' u imenu. 

- Osmislili smo Party asortiman predviđen za sve obožavateljice DIY projekata. Naime riječ je o personaliziranim party propsima (naljepnicama za čaše, visećim natpisima za zid, natpisima za slamke, toperima za slastice) i majicama koje klijentica u potpunosti može sama dizajnirati. Mi joj nudimo ideju i što sve može izraditi za svoj party, a na njoj je da osmisli natpise, boje, oblike i tako dekorira svoj originalni party. Ne moram ni reći da se ovaj asortiman svidio svim budućim kumama na kojima je odgovornost da organiziraju originalne djevojačke večeri - ispričala nam je Ivana, uz dodatak da danas uistinu postoji bezbroj dućana koji po niskim cijenama nude party propse, natpise na slamke, za zid i slično, ali u tim dućanima nećete pronaći natpise za zid ili za muffine na kojima pišu vaše interne fore ili ime buduće mladenke. 

Osim pojedinačnih planera i rokovnika, kod njih možete naručiti i veću nakladu personaliziranih poslovnih poklona, pa tako na primjer svaka tvrtka može naručiti planere s logom tvrtke i imenom klijenta kojemu ga želi pokloniti u posebnoj personaliziranoj kutiji. 

Upravo je personalizacija svakog proizvoda ono što Paper & Stuff čini tako posebnim, a pritom se ne misli na naknadno dodavanje imena ili natpisa na već gotov proizvod. 

- Svaki naš proizvod se izrađuje po narudžbi i klijentica može odabrati naš gotov dizajn korica, ali dodati svoj natpis, a za unutrašnjost može odabrati jednu od naših šest različitih vrsta - objašnjava autorica planera ističući kako svoje klijente zapravo smatra kreativnim suradnicima, a ako želi, klijent može i u potpunosti osmisliti svoj vizual korica i unutrašnjosti. 

Ivana nam je otkrila i kako su posebno ponosni na činjenicu da su svi Paper & Stuff proizvodi osmišljeni i izrađeni u Hrvatskoj, dok su materijali za njihovu izradu nabavljeni od hrvatskih dobavljača. Mogu se pohvaliti i odličnom kapanjom 'Stvorena za uspjeh' koju provode već drugu godinu za redom, a čiji je cilj predstavljanje uspješnih žena iz naše svakodnevice. 

- Naše „stvorena za uspjeh“ ambasadorice dijele svoju priču, ali i motivacijske poruke koje kasnije klijentice mogu aplicirati i na svoje planere te se tako kroz cijelu godinu podsjećati da su i one stvorene za uspjeh. 

Ovi predivni planeri mogu se naručiti preko njihovog webshopa www.ps-planer.hr na koji svakodnevno dodaju nove proizvode, a za sve one koji ne mogu dočekati vidjeti cijeli asortiman za 2020. godinu, tu je sajam Interliber na kojem i ove godine sudjeluju kao izlagač. 

- Veselimo se Interliberu jer kako sve narudžbe idu preko weba, ponekad nam nedostaje face-to-face interakcija s našim dragim kupcima. Tako da pozivamo sve na druženje na zagrebački velesajam u paviljon 6 - poručuje simpatična vlasnica. 

Rok izrade i isporuke je cca 7 radnih dana od dana uplate naručenog ako se radi o slanju poštom, a postoji i mogućnost osobnog preuzimanja te je tada rok izrade nešto manji, otprilike četiri radna dana. No, kako Ivana kaže, imaju takav prijateljski odnos s klijentima da se uvijek mogu dogovoriti o bržoj isporuci ako se radi o last minute narudžbi. 

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".