Luksuzne kreacije i vrhunski modeling: Josipa Kusić snimila ekskluzivnu kampanju za prestižne Hermès torbice

Snimanje je održano u pustinji u Emiratima, a rezultat će biti predstavljen u posebnoj publikaciji slavnog francuskog brenda. Fotograf Jonathan Glynn-Smith, s kojim je već surađivala, preporučio ju je za projekt nakon što je poslala nove casting fotografije
Vidi originalni članak

Model i poduzetnica te bivša Miss Hrvatske Josipa Kusić nedavno je ostvarila jedno prestižno snimanje – za Hermèsovu kolekcionarsku liniju torbi. Snimanje je održano u pustinji u Emiratima, a rezultat će biti predstavljen u posebnoj publikaciji slavnog francuskog brenda. Fotograf Jonathan Glynn-Smith, s kojim je već surađivala, preporučio ju je za projekt nakon što je poslala nove casting fotografije.

"Snimanje je sve skupa trajalo četiri dana, uz veliki tim i strogo definiran stilski koncept prema izrađenom mood boardu. Snimali smo torbice Hermès Mini Kelly Pochette, Hermès 25cm Birkin Touch i Hermès Special edition Sac a Troupet" objasnila je 36-godišnja Josipa.

Pogledajte u galeriji sve fotografije ove ekskluzivne kampanje:

FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith FOTO: Jonathan Glynn-Smith

Prije ove suradnje, Josipa je godinama živjela i radila u Londonu, gdje je izgradila uspješnu međunarodnu karijeru. Snimala je kampanje za brendove poput Mercedesa (za njihov prvi brod), Tod’sa, Burberry, Bulgari (za čiju je liniju naočala snimala reklamu), Evian vode, Dorothy Perkins (kao zaštitno lice) i Marks & Spencer. Pojavljivala se i u modnim editorijalima uglednih časopisa poput Vanity Faira, Marie Clairea, ID-a i mnogih drugih.

Josipa Kusić postala je poznata široj javnosti 2008. godine kada je osvojila titulu Miss Hrvatske, naslijedivši tu titulu od, između ostalih, Anice Kovač, Fani Čapalije, Lejle Filipović... No, za razliku od mnogih kolegica, nikada nije nosila modne revije, već je karijeru usmjerila isključivo prema komercijalnom modelingu, fokusirajući se na reklame i kataloge. "Nikad mi to nije bio san. Gledala sam to kao posao i priliku za zaradu", kaže Josipa.

Danas povremeno odrađuje snimanja, najčešće kroz direktne bookinge od stalnih klijenata ili preporuke timova s kojima je već surađivala, a ako posao dođe preko agencije, to je prestižna svjetska Select Model Agency.

Uz modeling, razvila je i vlastiti beauty projekt "Face workout" tretmane za koje ujedno radi i edukacije. Riječ je o neinvazivnoj tehnici masaže lica koja potiče prirodno podizanje tonusa, vraća sjaj i elastičnost kože, a Josipa je među prvima predstavila ovaj koncept na hrvatskoj beauty sceni. Radi u sklopu Maratea Anti-Aging Instituta u Parku Kneževa u Zagrebu.

Svestrana Josipa se nedavno uključila i u vinski svijet. Njen brat Petar i supruga Antonela su izgradili vinariju Kusić 1956 u Makarskoj. Vinarija nosi ime obitelji i godine kad je zasađen prvi vinograd u Imotskom. Nakon stečenog iskustva u obiteljskoj proizvodnji, Josipa preuzima ugostiteljski dio vinarije.

Ovako efektan outfit ne špici ne vidimo često, a posebno dobro izgleda uz kožni baloner
Agentica za nekretnine nosi popularne tenisice koje se mnogima ne sviđaju, ali njoj baš dobro pristaju
Efektan izbor su kožnjak, 'marte' i crvena haljina: 'Spontano sam odabrala ovaj outfit za školu, volim rokerski stil'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".