Iza brenda ručno rađenih cipela Lovidovi stoji mladi par, Ana i Bojan Mandura iz Žepča u Bosni i Hercegovini. Ana je modna influencerica, a Bojan radi u IT i E-commerce sektoru, a svoje su dvije strasti odlučili objediniti u jednu - dizajn i izradu cipela.
- Kreiranje cipela bila je Anina ideja, a rodila se isključivo iz ljubavi prema modi i dizajnu. - otkrili su nam.
Sam naziv brenda nosi posebnu poruku. Lovidovi žargonska je igra riječi koja u prijevodu znači "dijeli svoju ljubav", što aludira i na humanitarnu narav brenda.
- Ljubav i pažnja uložene su u najmanje detalje i najvažnije komponente su naših cipelica, što ih i čini jedinstvenima. Svaka naša cipelica ima i mali simbol srca koji stoji za humanitarnu pozadinu našeg brenda. Udio od ostvarenog profita odvaja se u dobrotvorne projekte - objašnjavaju iz Lovidovi tima.
Za svaku kupljenu cipelicu izdvajaju 20% profita u dobrotvorne svrhe i pomoć siromašnim obiteljima u Bosni i Hercegovini. Zajedno s organizacijom Pomozi.ba, Lovidovi se zalažu za prikupljanje materijalne pomoći, hrane, lijekova, obuće, odjeće kao i drugih potrepština za najugroženije našega društva.
S prvim testnim modelima startali su prije otprilike 2 godine i tada je sve počelo, a zahvaljujući zaista prekrasnim modelima cipela, u svom poslovanju bilježe samo uspon.
Sve se njihove cipele ručno izrađuju u Bosni i Hercegovini gdje se koristi isključivo prirodna koža, a svi materijali pažljivo su odabrani kako bi se osigurala vrhunska kvaliteta. Međutim, samo dio materijala nabavlja se u BiH.
- Nažalost, još nemamo dovoljno dobavljača na našem tržištu, no nadamo se da će se to uskoro promijeniti. Za sada još uvijek najkvalitetnije materijale nabavljamo iz Turske i Italije - pričaju vlasnici.
Do ovih šarmantnih cipela možete doći isključivo online putem, a prodaju se direktno krajnjim kupcima bez veleprodaje.
- Odlučili smo se za taj koncept kako bismo direktno komunicirali s kupcima bez posrednika te im omogućili što pristupačnije cijene uz visoku kvalitetu - objašnjavaju Ana i Bojan, te dodaju kako im je vrlo bitna interakcija s kupcima jer na taj način bolje predstavljaju vrijednosti koje zastupaju, a pored toga, svaka im povratna informacija o proizvodima i usluzi uvelike pomaže u kontinuiranom razvitku i poboljšanju ponude.
- Prodajna mjesta također su planirana u obliku mobilnih pop-up storea za našu regiju, ali i Njemačku gdje sada živimo - otkrivaju.
Trenutnim rezultatima prodaje Ana i Bojan su i više nego zadovoljni, a to im omogućuje proširenje Lovidovi tima i ulazak na nova tržišta.
- U narednom periodu namjeravamo povećati asortiman. Novitet je i muški brend cipela pod nazivom KUVET koji je započeo s radom početkom listopada ove godine. Također planiramo projekte koji će naše cipele dalje razvijati u područjima anatomije i podologije.
Anu smo zamijetili i na Instagramu po vrlo specifičnom profilu i predivnom stilu odijevanja. Naime, sve njezine fotografije slikane su na jednom jedinom mjestu - pred ogledalom, a ideja je nastala ih nedostatka vremena za slikanje streetstyle outfita.
- Nemam poseban princip pri kreiranju sadržaja, objavljujem ono što sam taj dan obukla i iskombinirala s ciljem da inspiriram i druge žene. Svoj stil bih opisala kao svestran, classy, urban i chic - ispričala nam je Ana.
Ana i Bojan još su jedan dokaz da se uz puno truda i ambicija svi ciljevi mogu ostvariti, a svim mladim ljudima bi preporučili da rade na svojim snovima bez obzira na koliko se oni činili daleki i nemogući.
- Upornost i strpljenje se uvijek isplate. Možda ne za par mjeseci, ali za par godina sigurno - zaključuje ovaj simpatični Lovidovi tim.
Sve o brendu Lovidovi možete pronaći na njihovim društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu, a odnedavno imaju i online shop za sve kupce iz regije.