Prepoznatljiva Loredanina estetika, arhitektonske forme, dekonstrukcija i monokolor u ovoj potpuno bijeloj priči djeluju gotovo trodimenzionalno.
Sama kolekcija nastala je iz prerađenih oblika prijašnjih sezona te predimenzioniranim formama, perforacijama i dekonstrucijskim elementima dobila novi život koji funkcionira vanvremenski. Gotovo cijela kolekcija rađena je od tyveca, materijala koji imitira papir i djeluje u sprezi sa svilenim organdijem, prema načelu hightech vs. prirodno.
Loredana svoje priče gradi promišljeno a njena je estetika zauvijek vezana uz crnu boju. Međutim, u ovoj priči bijela ostavlja dojam dubine i nevjerojatne slojevitosti, čak i u najjednostavnijim formama. Suradnja Charlija i Mare Milin doista nema granice te možemo reći da raste sa svakom novom pričom.
Mare Milin o snimanju kampanje:
Sve fotografije snimljene su kao odrazi u velikom ogledalu s patinom - slojem prašine, otiscima prstiju... Nisam ih htjela ukloniti iz razloga što je upravo spontanost nešto što obilježava kako mene, tako i moj rad. Inače, ovo snimanje je bilo svojevrsni eksperiment. Umjesto svoje uobičajene kamere koristila sam Fujifilm GFX 50S, kameru koju sam tek počela upoznavati. Iako ta kamera srednjeg formata nudi mnogo načina snimanja fotografija, ja sam se zakačila za baš jedan - višestruke ekspozicije. Ovo što vidite nije prošlo čin fotomontiranja, niti ikakvu radikalnu digitalnu obradu. Snimljeno je tako kako je snimljeno, fotografije su jedva retuširane, tragovi na podu nedirnuti... i to je to. Upravo tako to volim.