Nedavno uspješno predstavljena kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana fashion week dobila je novu kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza. Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca- dvorcu Gutenbuchel u Šoštnju gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.
Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca.
Nastojeći ilustrirati radnju knjige Loreta Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitim za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost. Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća.
Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima.
Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged (za Relatum Model Management).
Kolekciju su upotpunili modeli cipela Les Autres iz Mass Hrvatska. Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na facebook stranici, Instagram profilu , te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).