Ljubitelji mora, upoznajte brend nakita u koji ćete se odmah zaljubiti! Cronopi ima divan nakit s motivima sidra, kormila...

Marija Galić je 2017. godine pokrenula brend Cronopi u sklopu kojeg izrađuje nautički nakit. Osim narukvica, nanogvica i naušnica s motivima sidra, u ponudi ima podmetače i privjeske, a uskoro nas očekuju i torbe od konopa.
Vidi originalni članak

Marija Galić stoji iza domaćeg brenda Cronopi kojeg je pokrenula 2017. godine preko Instagrama. Cronopi nudi nautički nakit čiji su glavni motivi sidra, udice i konopi. U međuvremenu, vlasnica brenda završila je Pomorski menadžment na Pomorskom fakultetu u Splitu, ali ljubav prema moru se rodila davnih dana u rodnoj Dalmaciji. 

- Oduvijek sam imala neku posebnu ljubav prema konopima općenito, možda zbog toga što mi je dide za života pleo mreže pa je konopa uvijek bilo u kući i oko kuće.


Brend je nastao spontano, kad je Marija 2017. godine u jednom dućanu prvi put primijetila narukvice sa sidrom. Ideja se polako počela rađati, a ljubav prema moru samo je upotpunila viziju brenda. 

- Moj dide je bio ribar, kao što mi je i otac, tako da mi je more oduvijek bilo, a i još uvijek je, moja najveća ljubav. S druge strane sam na mamu pokupila kreativnost, a sve to u kombinaciji sa studiranjem i nedostatkom studentskog džeparca, te malo spontanosti, odvažnosti i sreće izrodilo je ovaj brend, objašnjava Marija Galić.


Nakon ideje, bilo je potrebno osmisliti ime koje će kupci pamtiti. Sasvim spontano, nastalo je ime Cronopi, objašnjava Marija Galić:

- U početku sam nazvala brend Seagull Split, ali oduvijek sam znala da je najbolje ime nekog brend nešto što već ne znači nešto, nova riječ u potpunosti, a to seobistinilo jedan dan sasvim spontano, kada mi je samo pala ideja na pamet – CRONOPI , spoj riječi Croatia i konopi, koji ne mogu bolje opisati moj brend. Tad sam znala da je to ime brenda za do kraja života.

Kako bi sve bilo u duhu mora, Cronopi nakit se izrađuje uz dalmatinske pjesme i dobru atmosferu.

- Proces izrade je zapravo, najzabavniji dio. Tu je uvijek dobra glazba u pozadini, ne rijetko, Oliver, Marijan Ban, i ostale glazbene ikone uz koje je izrada uvijek lakša i brža. Često objavljujem na Instagramu proces izrade i radnu atmosferu pa se tu može i vidjeti koliko stvarno uživam u tome što radim, govori Marija Galić. 


Cronopi nakit je izrađen od konopa koje vlasnica brenda nabavlja u posebnim nautičkim trgovinama. Čvrsti i postojani materijal je samo jedno od obilježja koje čini ove proizvode poželjnima. 

- Materijale nabavljam od svugdje jer nijedna trgovina nema toliko širok izbor materijala koji meni trebaju.  Obvezno ulazim u sve nautičke i ribarske trgovine koje ugledam te se opskrbljujem novim konopima, iako moram izdvojiti Multiplet Zadar kao najdraži izvor konopa koji su #madeincroatia .


Inspiracija za izradu Cronopi proizvoda je, kaže Marija, svuda oko nje, u rodnoj Dalmaciji. Prvi izvor inspiracije je pronašla u svojem hobiju, a kasnije su se proizvodi nastavili razvijati s naglaskom na more i pomorstvo. 

- Inspiraciju za dizajn dobivam svugdje oko sebe. Na primjer, cijeli svoj život lovim ribu i u jednom trenutku sam poželjela narukvicu s udicom no nisam je uspjela pronaći nigdje u Hrvatskoj već sam je na kraju naručila s interneta. Koju godinu nakon toga , kada su nastali Cronopi, odlučila sam taj proces nabave olakšati hrvatskim ribolovcima i počela izrađivati i sama narukvice s udicama, kreirajući Hooked Original te Hooked Premium kolekcije.

- Trenutno u ponudi imamo narukvice, nanogvice, naušnice, privjeske za ključeve u obliku pandula, pletene podmetače od jute, te uskoro i torbe od konopa. U budućnosti planiram puno novih proizvoda, naravno, sve od konopa, objašnjava Marija. 


Domaći brend koji će se svidjeti svim zaljubljenicima u more posluje isključivo preko ruku vrijedne Marije. 

- Od prvoga dana do danas sve radim sama. Moja okolina, prijatelji i obitelj su mi velika podrška, ali ipak od nabave, osmišljavanja, proizvodnje, marketinga, plasiranja proizvoda te prodaje sve sama radim. Ponekad pomislim da je još netko sa mnom u tome možda ne bi još uvijek sve bilo u hobi fazi, ali s druge strane sam jako ponosna na sebe što sam stigla tu gdje jesam jer pomak je i više nego očigledan svima koji prate brend od početaka do danas, a i u današnjem svijetu, svak se bori za sebe, pa evo, borim se i ja, zaključuje vlasnica brenda. 

Bottega Veneta i Loewe najpopularniji su brendovi čije cipele i modne dodatke svi žele u svojoj kolekciji
Pulska dizajnerica stoji iza brenda Z_Code_Z čije se cipele prodaju na Asosu: Od ideje do prodaje, otkrila nam je sve detalje
Znate li za hrvatski brend Rosette? Iza njega stoji profesorica povijest i geografije i izrađuje divne natikače i modne dodatke
Sovilj povodom 15 godina brenda: Tek kad vidim reakcije klijenata, znam da je nešto dobro. Zato svaki put imam toliku tremu'

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".