Heidi Klum i Lidl 7. rujna u New York Cityju otkrit će tajnu #LETSWOW kampanje pokrenute početkom kolovoza u 28 zemalja. Svečanom premijerom u New Yorku predstavit će suradnju svojom prvom zajedničkom kolekcijom. Na početku New York Fashion Week-a prvi će puta biti predstavljeni svi dijelovi kolekcije dostupni na međunarodnoj razini.
Predsjednik Uprave Lidla Hrvatska, Boris
Lozić, rekao je:
Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom. #LETSWOW je sinonim za zabavu u modi i pruža iznenađenja – kao i Lidl u svijetu mode
New York je metropola u kojoj se rađaju i žive trendovi i više je od samog mjesta održavanja manifestacije. Za kolekciju "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" njemačka je modna ikona inspiraciju našla u svom najdražem gradu.
Bogata izričajem baš kao Heidi Klum
Rezultat je itekako zadivljujući. Razigrana kao New York te bogata izričajem kao Heidi Klum, ova kolekcija nudi urbane trendove s "wow" efektom: sakoi s leopard uzorkom i slatki topići, bomber jakne i super skinny traperice, nježna čipka i koža za rokerski izgled u plavoj i konjak boji. Svaki komad odjeće karakterizira dobra kvaliteta i cjenovni razred koji je tipičan za Lidl.
Heidi Klum je izjavila:
Htjela sam kreirati modu s wow efektom koju je jednostavno kombinirati i u kojoj svaka žena izgleda odlično, a sve to po najboljoj cijeni