Le Šmuk nudi nakit inspiriran starim zagrebačkim štihom: 'Za sve puce kaj si žele 'zgledat hoh'

"Za sve puce kaj si žele 'zgledat hoh" slogan je iza kojeg se krije brend Le Šmuk – unikatna kolekcija nakita inspirirana elegancijom starog Zagreba. Vlasnica Paula Dušak, iz ljubavi prema vintage modnim dodacima, stvorila je brend koji vraća u prošlost, evocira nostalgiju i donosi dašak starozagrebačkog štiha modernim generacijama.
Vidi originalni članak

Kada je 2022. godine Paula Dušak, tada studentica, pokrenula brend Le Šmuk u Zagrebu, vjerojatno nije ni slutila koliki će odjek imati njezin spoj nostalgije, elegancije i pristupačne mode. Stvorila je ovaj brend iz ljubavi prema starinskim modnim dodacima, a izvor inspiracije pronašla je u starinskom zagrebačkom štihu. Danas njezin brend osvaja srca ljubiteljica vintage stila diljem Hrvatske, a Paula nam otkriva priču iza svog uspjeha.

– Ideja je pokrenuta iz ljubavi prema vintage modnim dodacima, a izvor inspiracije pronašla sam u starinskom zagrebačkom štihu. „Za sve puce kaj si žele 'zgledat hoh“ zato je i slogan brenda Le Šmuk, jer time želimo poručiti da ne trebate potrošiti previše novaca kako biste izgledali hoh! –

Le Šmuk je nakitom u ponudi odlučio prenijeti eleganciju i sofisticiranost starog Zagreba. Zato su nazivi njihovih šmuksica inspirirani starozagrebačkim riječima poput Zrihtanih, Famoznih ili Milostiva naušnica.  

– Posebnost ovog nakita leži u njegovoj autentičnosti i emotivnoj povezanosti s prošlošću. Iako nije izrađen od plemenitih metala, inspiracija za njega dolazi iz nakita kakav smo viđali kod naših baka – onog koji je nosio priče o svakodnevnom životu, ljubavi i tradiciji starog Zagreba. Veliku inspiraciju iza brenda čine moje bake Ana i Jasna, čiji stil i estetika odišu dobom 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća. Nakit koji se tada nosio i kojeg danas možemo vidjeti na buvljaku je oduvijek bio inspiracija za mene i za nadolazeće kolekcije – ispričala nam je Paula.

‘Šmuk’ je germanizam koji se u starom Zagrebu koristio za nakit ili ukras koji nije bio napravljen od plemenitih metala. Pa su tako stare zagrebačke puce svaki nakit kaj nije bil' ni od zlata ni od srebra zvale „šmuk“. Njihov nakit u ponudi napravljen je od mjedi, nehrđajućeg čelika i sterling srebra.  

– Proces je različit za svaku kolekciju, ali okvirno proces može potrajati i do 6 mjeseci. Proces kreće od ideje za kampanju pa do samog izgleda i dizajniranja završnog proizvoda. Moj najdraži komad su „Mini zrihtane“ jer su svakodnevni komad koji se može nositi i u večernjim satima. Osim što su vizualno privlačne, one su naš najprepoznatljiviji model i razlog zbog kojeg je Le Šmuk postao poznat – otkriva nam Paula.

Le Šmuk danas nije samo brend nakita, već i svojevrsni vremeplov koji vraća duh starog Zagreba. Elegancija, nostalgični dizajn i jedinstvena priča očito su dobitna kombinacija, a Paula ima velike planove i za budućnost.

– U budućnosti bih svakako voljela nastaviti razvijati brend i smišljati originalne kampanje koje se ne mogu vidjeti na našem tržištu te u konačnici otvoriti i dućan – zaključila je vlasnica Le Šmuka.

Bliži se i američka inauguracija: Donosimo pregled najljepših modnih izbora prvih dama za tu svečanost
Prvi put nakon pet godina Cameron Diaz vratila se na crveni tepih u crnom od glave do pete
Najljepši dodaci su im osmjesi: Stajliš prijateljice sjajno kombiniraju efektne kapute uz klasične komade

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".