Lagani zalogaj s malo kalorija: Najljepši komadi iz dizajnerskih i high street kolekcija s voćnim motivima

Uronite u zabavan stilski svijet ananasa, lubenica, trešnji i ostalih super zdravih delicija koje kreiraju život inspiriran šarenim, slasnim motivima
Vidi originalni članak

Ako je neki brend kralj motiva voća, to je sigurno Dolce & Gabbana, legendarni talijanski dvojac koji ovaj uzorak koristi na kreacijama od glave do pete. Njihove su voćke toliko sočne da čovjek odmah poželi otići na obližnji plac po najfinije jagode, banane, lubenice, citruse i ananase.

No, nije to slučajno, jer Domenico Dolce i Stefano Gabbana inspiriraju se plodovima prirode već sezonama, njihov je izričaj posveta ulici i nerijetko placu. Mjesto koje nudi svježu robu kod njih je već statement kulisa, pa tako i njihove slatke haljine, lepršavi kaftani i nakit evociraju dane ljeta, vrućinu i želju za nekim svježim obrokom. Iako su im žene glamurozne, dvojac sugerira taj jednostavan život lokalnih obrtnika, a tu je i sretan i zabavan karakter motiva slatkog, šarenog voća.

Moda voli autore s mnoštvo boja i hiperrealizam koji kreiraju, pa banane i ostale koloristički autentične divote gledamo i na kolekcijama Gucci, Prade, Stelle McCartney te gotovo svih high-street brendova. Naravno, nije to nova fora, već je i polovicom prošloga stoljeća voće, kao što su majušne borovnice, ali i rajčice (koje spada u voće), otvaralo apetit velikim dizajnerima kao što su bili Christian Dior i Hubert de Givenchy. Njih su dvojica ovim motivima pripisali elegantan karakter, jer dame su tada nosile suknje, male košulje i šešire kako bi pijuckale kavicu sa stilom, upravo u blizini placa.

Ako krenemo malo više u prošlost, u potrazi za svježim voćem, spotaknut ćemo se na ogromne šešire Portugalke Carmen Mirande, egzotične plesačice iz prve polovice prošloga stoljeća, kojoj je neobičan šešir balansirao na vrhu glave. Koristila je pravo voće te su njezini nastupi postali toliko prepoznatljivi da je u povijest odijevanja i kostimografije ostala upisana kao jedna od performerica ekstravagantnog stila. Čitaj – imala je na glavi čitavu trpezu prepunu vitamina, no jedno voće isticalo se na poseban način. Bile su to banane, koje su toliko oduševile kompaniju koja i danas postoji, Chiquita Banana, da su Carmen Mirandu stavili na svoj logo. Simbol brenda ostao je isti do dan, danas.

I ove sezone brendovi svoj logotip ukrašavaju voćem, a jedna od njih je Gucci. Njihov kreativni direktor Alessandro Michele obožava hiperrealizam i taj komičan svijet stila te se dva G na dizajnu nalaze upravo u jabuci, kao da im je tamo mjesto. I druge njihove kreacije nose voćku, naslaganu kao multi-motiv, koja pojačava taj slatki dojam haljina i kreacija inspiriranih svijetom infantilnih retro krojeva. Jer voćni motiv ima taj zaigrani karakter, idealan za ljetne stilske intervencije i casual kombinacije. Ipak, netko ga je stavio i na uske pencil suknje i fine forme, a bile su to Miuccia Prada i Stella McCartney prije desetak godina, čiji je izričaj nešto ozbiljniji i klasičniji.

Ovih dana najslađe su majice, topići i kratke hlače, s kojih nas mame na zdravi zalogaj trešnje, razne bobice, pa čak i grožđe, jer svijet stila ima sočnu stranu, koja definitivno podsjeća na mjesto zdrave domaće hrane. Taj fini motiv, koji također evocira život u skladu s prirodom, stigao je baš u pravo vrijeme, jer ova sasvim neobična godina u znaku je povratka jednostavnosti i naturalizmu modnih uzoraka.

Najljepše komade s uzorkom voća pronađite u galeriji:

FOTO: Net A Porter HVN, 190 € FOTO: Net A Porter Gucci, 390 € FOTO: Net A Porter Casablanca, 156 € FOTO: Net A Porter Anna Mason, 547 € FOTO: Net A Porter Anita Berisha, 305 € FOTO: H&M 9 € FOTO: H&M 5 € FOTO: H&M 5 € FOTO: H&M 4 € FOTO: Matchesfashion Rebecca de Ravenel, 401 € FOTO: Matchesfashion La DoubleJ, 390 € FOTO: Matchesfashion HVn, 165 € FOTO: Matchesfashion Gucci, 850 € FOTO: Matchesfashion Gucci, 790 € FOTO: Matchesfashion Aerin, 303 €

Zgodne studentice blistaju u trendi ljetnim outfitima u kojima glavnu riječ vodi točkasti uzorak
Imate li u ormaru najpopularniji uzorak sezone? U high street ponudi ima komada s vichy printom već od 29 kn!
Prekrasne mama i kći: "Prvo se ja obučem pa Lucija poželi odjenuti nešto slično po uzoru na mamu"
Atraktivnoj mami sa zagrebačke špice savršeno pristaju tajice leopard uzorka

 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".