Nova Lacoste kolekcija, predstavljena neki dan na pariškom tjednu mode za sezonu proljeće/ljeto 2026., dolazi kao pravo osvježenje u trenutku kada se modna scena trese pod čestim odlascima i dolascima kreativnih direktora iz kuće u kuću te njihovim forsiranjima na već "izlizanom" izričaju. Zato su tu neki igrači koji donose pravi vizualni i modni užitak. Naime, ovaj gotovo stoljetni brend, osnovan još 1927. godine, pokazuje da naslijeđe i dosljednost mogu biti prednost te sportsku jednostavnost i duh igre pretvara u suvremen, „fresh“ look za svakodnevni stil.
Kolekcija spaja linije sakoa i više casual formi, elegantno briše granice između formalnog i opuštenog te donosi novu interpretaciju elegancije na moderan način. Lacoste time potvrđuje svoj status pionira sportskog chic stila koji i dalje može biti relevantan, u vremenu estetskih previranja. Jakne, tunike, cipele kao hibrid tenisice i balerinke, slojevite majice, hlačice, dokoljenke... sve je to lijepi dokaz kako se sport uvukao u svakodnevicu, a dinamika kretanja podrazumijeva super ugodne outfite.
Pod sigurnim vodstvom grčko-američke dizajnerice Pelagije Kolotouros, proljeće/ljeto 2026. odigralo se kao demonstracija lijepe energije i boja, potvrđujući Lacoste kao jedan od najupečatljivijih showova sezone. Na svom četvrtom izdanju za brend, Kolotouros je pokazala najsamouvjereniju kolekciju do sada. Gosti su se okupili u Lycée Carnot, gdje je raskošna školska dvorana pretvorena u mekano, gotovo teatralno igralište s uredno složenim rolnama ručnika i atmosferom prije meča.
U galeriji pogledajte čitavu koleciju predstavljenu na Tjednu mode u Parizu:
Fokus nove kolekcije je paleta jasnih tonova, crvena i narančasta prelazile su u zelenu, plavu, bež i bijelu. Sjajni kaputi prebačeni su preko strukturiranih odijela i fluidnih topova; sportski setovi kombinirani su s „towel“ suknjama i oversized polo majicama.
Na prozirnim organza prekrivačima svjetlucale su značke „FOR TENNIS USE ONLY“, dok se pleteni džemperi i label „1927.“ odnose na originalni Lacosteov duh igre. U prozirnim topovima pojavile su se upute za tenis meč, a show je završio „grass-stained“ finalom, pobjedničkim krugom u pokretu.
Ova kolekcija pokazuje kako Lacoste danas spaja naslijeđe s aktualnim trendovima. Nije slučajno da je upravo ovaj brend danas u prednosti: Lacoste je osnovao 1927. godine legendarni francuski tenisač René Lacoste, višestruki pobjednik Grand Slam turnira i član slavne „Četvorke mušketira“ koja je obilježila zlatno doba francuskog tenisa.
Nadimak „Krokodil“ dobio je zbog svoje upornosti na terenu, a tu je simboliku pretočio u logotip koji i danas krasi svaku polo majicu brenda. Njegova inovacija, polo od prozračnog pikea, dizajniran za slobodu pokreta i eleganciju, odmah je nadmašila tadašnje ukočene teniske uniforme i postala sinonim za modernu sportsku eleganciju i statusni simbol na i izvan terena. Upravo to sportsko naslijeđe danas omogućuje Lacosteu da na modnoj pisti igra samouvjereno te s lakoćom spaja komociju, luksuz i ikonografiju koja je izdržala test vremena.