"Idejno začeta na obali, kolekcija ISLE je štorija o odnosu mora i njegovih stijena, čvrstoći kamena koji gubi bitku pred valovima koji ga oplahuju. Odlučili smo vizuale kampanje izraditi na obalama Šolte, završiti kolekciju tamo gdje je i nastala" kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić.
Odnos mora i kopna, taj tihi duel prirode za KLISAB je evocirao novu metodu. “Kombinirajući materijale različitih debljina i tvrdoće, ponovili smo odnos mekog prema krutom i izgradili odjeću s krojevima koji koriste volumen i slobodno lepršanje tkanine. Petra Mrša, autorica vizuala kampanje ISLE, taj isti odnos ponovila je u fotografiji uz vlastiti autorski doprinos, čime je kolekciji dodala emotivan naboj”, dovršavaju KLISAB.
Fotografije su snimljene u tihom, zimskom, otočkom pejzažu Šolte, koristeći formalno minimalne intervencije u živopisan ambijent i izvrsnu odjeću. Autorski tim kampanje ISLE čine Nikola Beban (kreativno vodstvo), Petra Mrša (fotografija), Petra Sever (šminka), Branka Trohar uz asistenticu Jelenu Brnić, Boye by BBK (kosa) i Ivona Bevanda i Magdalena May Gero, Talia Model (modeli). Kampanja je realizirana uz podršku Općine Šolta i hotela Martinis Marchi Šolta.