Ovim se trikovima služe u Zari kako bi znali što vi želite kupiti

U sjedištu brenda Zara u španjolskom gradu Artexio, 300 dizajnera radi punom parom kako bi otkrili koji će biti novi "it" trend
Vidi originalni članak

Business Insider proveo je neko vrijeme s grupom od četiri dizajnera koji su taman završavali novi kolekciju koja u dućane stiže ovaj mjesec. Na njoj rade od travnja, a otkrili su kako je njihov moto - novost i brzina. Njihov "teret" je osmišljavanje novih trendova za 2,238 dućana u koje nova odjeća stiže dvaputa dnevno, a žele zauvijek ostati prvi trendseter među ovakvim brendovima. 

Moć influencera s Instagrama

"Brza" moda poznata je po tome da kopira trendove s modnih pista i učini ih prihvatljivijima za široke mase. Zara i Forever 21 zbog toga su nekoliko puta bili optuženi za kopiranje dizajna. 

Zara smatra da velike modne piste i skupi dizanjeri služe samo kao inspiracija, no danas se posao preselio na društvene mreže. 
- Idemo u Pariz ili Italiju na razne sajmove i čitamo knjige trendova kako bismo odlučili što je dobro za nas - rekao je jedan dizajner, čije ime Zara ne želi otkriti za Business Insider jer imaju takvu politiku. 

Nakon toga, dizajneri provjeravaju društvene mreže i traže pravi trenutak kako bi lansirali novi proizvod, a o tome najviše "odlučuju" influenceri. 
Ako se neki influencer odluči odjenuti na određen način, taj trend će vjerojatno odmah uzletjeti, kažu dizajneri. 

"Odjednom svi žele isto, a primjerice, imali smo istu haljinu prošle godine i bila je među najgore prodavanim komadima", rekla je jedna dizajnerica za Business Insider. 
Instagram je dizajnerima postao mjesto najveće inspiracije. "Svi su na mobitelima, možete vidjeti što se u ovom trenutku nosi u New Yorku, Šangaju, Tokiju, a to nije nešto što smo mogli prije 15 godina", pričaju za magazin. 

Zapravo, s Instagramom dizajnerima je pala sjekira u med, jer treba od tolikog sadržaja probrati što će se zadržati kao trend, a što ne. Kako bi bili uvijek u trendu, zapošljavaju dizajnere svih dobnih skupina kako bi dali svoju osobni pogled na svaku skupinu - od žene koja voli minimalizam, do nekog ekscentrika. 
Osim toga, dizajneri prate i online shop Zare kako bi provjeri što kupci najviše traže i što najviše kupuju. Zara nikada neće napraviti masovnu produkciju jednog komada. "Ako je gotovo s nečim, gotovo je", kažu. No nikada nisu "predobri" za pogreške ili pokušavanje. 

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".