Objavljen je popis najvrjednijih luksuznih brendova u 2022. Prema Statista.com, vodeća luksuzna robna marka je Louis Vuitton, vrijedan 124 milijarde dolara. Slijede ga Hermes, Chanel, Gucci i Dior, a na popisu su se još našli Dior, Rolex, Saint Laurent, Tiffany & Co. i Prada.
Industrija luksuzne robe koja, osim odjeće i cipela, uključuje kozmetiku, mirise, satove, nakit i torbe, iz godine u godinu je u porastu. Proizvođači luksuzne robe fokusiraju se na brend, estetiku, kvalitetne materijale, vrhunsku izradu i cijene kako bi svakodnevne predmete pretvorili u statusne simbole, piše Statista.com. Potražnja raste u vremenima ekonomske stabilnosti i pada u nepovoljnoj ekonomskoj klimi.
LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) u godini koji ćemo uskoro ostaviti zia sebe bio je najvrijedniji luksuzni brend na svijetu, s vrijednošću brenda od približno 124,3 milijarde američkih dolara. Ukupni prihod LVMH grupacije za 2021. bio je oko 64,2 milijarde eura pa je jasno kako je došlo do porasta. Konglomerat, najpoznatiji po luksuznoj modnoj kući, djeluje globalno, a tvrtku od 1989. vodi Francuz Bernard Arnault. Grupacija je nastala spajanjem luksuznog brenda s proizvođačem šampanjca Moët & Chandon te proizvođačem konjaka Hennessyjem.