Lyst, platforma za šoping, objavila je ovih dana kako je 2022. izgledala iz modnog spektra. U godini, koju ćemo uskoro ostaviti iza sebe, više od 200 milijuna ljudi pretraživalo je i kupovalo na Lystu i tako su pomogli napraviti pregled najpopularnijih stvari u protekloj godini.
Za brend godine proglašen je Miu Miu koji je u fokus došao zahvaljujući povratku ultra mini suknje. Tu su i balerinke koje su, po lansiranju, postale jedan od najpopularnijih proizvoda na Lystu.
Logo godine ima Diesel, u kojem je Glenn Martens prikazao svoju prvu reviju kao kreativni direktor brenda. Diesel se rebrendirao kao luksuzni brend i naglasak stavio na modne dodatke. Komade s njihovim potpisom nose celebrity imena kao što su Kylie Jenner, Dua Lipa, Rihanna, Julia Fox i Meghan Thee Stallion. Potražnja za njihovom torbom porasla je za 248% i postala najtraženiji modni dodatak.
Trend godine je tzv. Barbiecore, odnosno Barbie estetika koja se može zahvaliti i snimanju Barbie filma s Margot Robbie u glavnoj ulozi. Nakon što su sredinom godine objavljene fotografije sa snimanja, porast za ružičastim komadima porasla je za nevjerojatnih 416%.
Omiljene među poznatima i influencerima, Birkenstock Boston klompe najpopularnije su cipele ove godine. U prvih šest mjeseci, potražnja za njima porasla je za 593%. Svoju popularnost mogu zahvaliti i TikToku, gdje su postale viralne, a nose ih it djevojke poput Kendall Jenner, Kaie Gerber i Dakote Johnson. Izvorno su se prodavale za 155 dolara, a u redovnoj prodaji teško da ćete uloviti svoj par. Mogu se pronaći tek na resale platformama, gdje se prodaju i po dvostruko višoj cijeni.
Torba godine je Prada Re-nylon Re-edition 2000, torba jednostavne siluete koju obožavaju poznate djevojke poput Dua Lipe, Belle Hadid, Kaije Gerber i Kendall Jenner. Lako se kombinira, nosiva je u raznim prigodama, a tijekom ljeta, potražnja za torbom porasla je za 131%, ponovno zahvaljujući TikToku gdje je hashtag #pradanylonbag generirao više od 4,2 milijuna pregleda.
Osoba s najutjecajnijim stilom odijevanja je Bella Hadid. U prosjeku, svaki njezin outfit izazvao je potražnju u porastu od 1900% za pojedinim (sličnim) komadom. U proteklih 12 mjeseci, popularizirala je komade poput korzeta i cargo hlača, kao i ultra-mini Ugg čizme koje su postale viralne na TikToku i rasprodale se u rekordnom roku. Nakon što ih je u rujnu nosila u New Yorku, potražnja za njima porasla je za 152% u samo 24 sata.
Najupečatljiviji trenutak s crvenog tepiha dogodio se na Met Gali, kad je Kim Kardashian prošetala u haljini koju je nosila Marilyn Monroe. Riječ je o najskupljoj haljini ikad prodanoj na aukciji, za 4,8 milijuna dolara. Nosila ju je svega nekoliko minuta, prije nego se preodjenula u repliku haljine za ostatak večeri.
Najviralniji modni trenutak ove godine je Coperni revija, kad je Bella Hadid prošetala haljinu koja je nastala na samoj pisti, tehnikom sprejanja. Neočekivan je trenutak brzo postao viralan na TikToku, a u danima nakon revije, potražnja za Copernijem narasla je za 3000%.