Kriza luksuza, drama na čelnim mjestima velikih kreativnih kuća i nestabilnost modne scene imaju svog aktera koji se brine za pozitivnu atmosferu i kreativnost budućnosti, a njegovo ime je Germanier. Svakom kreacijom ovaj mladi švicarski dizajner u modu uvodi dozu pozitive, raskoš oblika i boja te nas podsjeća da je moda ujedno i umjetnost koja kombinira skulpturalnost, bogatstvo detalja, humor i veselje.
Kevin Germanier je švicarski dizajner koji na jedinstven način spaja futurističku estetiku s održivošću. Njegov potpis je rad s recikliranim i prenamijenjenim materijalima, a u modni vrh je ušao stvarajući nosivu umjetnost iz otpada. Njegove kreacije nosile su globalne zvijezde poput Beyoncé, Lady Gage i Taylor Swift. Godine 2024. dizajnirao je kostime za ceremoniju zatvaranja Olimpijskih igara u Parizu, a u siječnju 2025. debitirao je na Tjednu visoke mode u Parizu.
U sezoni u kojoj je visoka moda često koketirala s distopijom, Kevin Germanier je svojom couture revijom vratio ono što smo gotovo zaboravili, a to je osjećaj čudesnog. U podrumskom prostoru IRCAM-a, francuskog instituta za istraživanje glazbe i zvuka, pretvorenom u futuristički karneval, dočekale su goste svjetlucave instalacije od napuhanaca pod šarenim svjetlima, za instant osjećaj vedrine.
Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju:
Germanier je svoju drugu couture kolekciju nazvao “The Players”, u duhu razigranosti kojom pristupa krojevima, volumenu i boji. Kolekcija je spoj razdragane energije ulične parade i tehničke domišljatosti laboratorija za istraživanje i razvoj, prava oda modnom eksperimentu.
Kako bi oblikovao svoje radove, autor surađuje s globalnom mrežom dizajnera posvećenih održivoj modi. Naime, vijetnamski dizajner Nguyen Tien Truyen oblikuje i vezenjem ukrašava plastične boce, dok Gustavo Silvestre iz Brazila izrađuje rafiju od starih plastičnih vrećica. Germanier potom te detalje pretvara u fantastične haljine s pomponima u gradacijama boja.
Ide i korak dalje, ne boji se inovacija, stoga je osmislio vjenčanicu napravljenu od recikliranog japanskog papira. Osmislio je i kreacije od bajkerskih jakni kupljenih preko Vinteda te ih osmislio u novom izdanju, optočene Swarovski kristalima u duginim bojama te stilizirane kacigama ukrašenim perjem.
Naveo je nakon revije kako smatra da modi treba optimizam i veselje te da je on ovdje da to i učini. Naravno, odijevanje i oblikovanje odjeće upravo su ti alati, moćni, izražajni i puni simbolike, koji imaju snagu transformirati ne samo naše tijelo, već i raspoloženje, stav, pa i način na koji doživljavamo svijet oko sebe. Svaki kroj, tekstura, boja ili silueta može biti vizualna poruka, produžetak osobnosti, sredstvo izražavanja identiteta, raspoloženja ili čak stavova.
U svijetu koji često zna biti siv, monoton ili prebrz, moda postaje kreativan otpor, prilika da svakodnevicu pretvorimo u nešto estetski uzbudljivo, emocionalno ohrabrujuće i vizualno očaravajuće. Ona nas može razveseliti, dati samopouzdanje, prizvati uspomene ili stvoriti osjećaj pripadnosti.
Zato odjeća nikada nije „samo odjeća“, ona je i štit i oružje, i igra i ozbiljan iskaz, i umjetnost i svakodnevna praksa. U rukama dizajnera koji razumiju njezin puni potencijal, ona postaje alat za stvaranje svijeta u kojem su ljepota, mašta i održiva budućnost jednako važni kao funkcionalnost i komercijalna vrijednost.