Suradnje H&M-a i poznatih dizajnerskih kuća iz godine u godinu uživa sve veću popularnost među modnom publikom, ali i tzv. običnim kupcima kojima je moda tako s(p)retno približena. Zanimljive kolaboracije na pola puta između high-streeta i high-enda uvijek privlače mnogo pozornosti, a nakon velikog uspjeha koji je suradnja s Balmainom polučila u H&M-ovim trgovinama diljem svijeta, švedski brend najavio je sljedeću, u koju će ovog puta biti uključen kultni dizajnerski brend iz Pariza – Kenzo.
Japanac Kenzo Takada osnovao je svoju luksuznu modnu kuću u Parizu 1970. i tako postao prvi japanski modni brend u povijesti sa sjedištem u Parizu. Poznat je po kreiranju inovativnih stilova, po drukčijem pristupu i promišljanju mode i umjetnosti. Globalni utjecaji i tradicije miješaju se i stapaju s energijom ulice i tako nastaju kolekcije koje su istodobno inspirativne i pristupačne obožavateljima širom svijeta.
Također, ova kuća ističe se i mirisima koji u sebi sjedinjuju najbolje elemente Istoka i Zapada. Avangardni lookovi ove svjetski poznate modne kuće učinili su Kenzove kolekcije poželjnima i među najpoznatijim zvijezdama. Tako je poseban trendovski hit koji su morale posjedovati sve zvijezde i fashionistice prije nekoliko sezona bio Kenzov sweatshirt u različitim bojama s printom tigra, velikog oka ili pak logoa ove dizajnerske kuće.
Ipak, najpopularniji sweatshirt bio je onaj u zelenoj boji s printom tigra koji je s polica dućana nestajao u trenu. Ovaj komad pokrenuo je pravu malu revoluciju na high-street tržištu te je svaka kuća ubrzo nudila svoju verziju tigra apliciranog na majice, jakne ili džempere. Zanimljivo je što su nakon nekog vremena kreativni dizajneri kuće Kenzo, Carol Lim i Humberto Leon, otkrili kako ovaj hit-komad zamalo nije ni poslan na tržište.
Naime, priča o popularnom tigru krenula je u bogatom arhivu kuće Kenzo, gdje su pronašli nekoliko odjevnih komada koji su bili ukrašeni motivom tigra i koje su poželjeli pustiti na pistu u nešto opuštenijem obliku. Dizajnerski tim strogo se protivio sportskoj majici na pisti te su za prvu ruku napravili luksuzan džemper koji zbog visoke cijene nije imao dobar odaziv kod kupaca. Međutim, nakon što je džemper osvanuo u kampanji, stvorila se lista čekanja koja je pogurala i sada već legendarnu zelenu sportsku majicu.
U Kenzo kolekciji za H&M svakako očekujemo sličan komad i predviđamo da će se u hipu rasprodati. Direktori kreativnog tima Carol Lim i Humberto Leon najavljuju da će za H&M osmisliti vibrantnu i zaigranu kolekciju koja je bliska stilskom DNK modne kuće i koja će prštati urbanim duhom koji ulica tako obožava.
Od pridruživanja kući Kenzo 2011. godine, dizajneri Lim i Leon stvorili su vlastiti modni svemir s kolekcijama punim drskih boja i živopisnih printova predstavljenih na raskošnim revijama, što su dokazali i kroz suradnje s drugim umjetnicima i u kreativnim digitalnim kampanjama.
Možemo reći kako u modnoj kući Kenzo moda izražava slobodu, radost i individualnost za svakog pojedinačno. Kolekcije za žene i muškarce, kao i modni dodaci, početkom studenog stići će u 250 izabranih H&M-ovih trgovina diljem svijeta, kao i u H&M-ov webshop.
Torbica "Kalifornia", Kenzo, 395 eura
Torbica "Bike", Kenzo, 450 eura