Kazaljke uspjeha

FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković FOTO: Mateja Vrčković
Da su najjednostavnije ideje često i one najbolje, osobito kad su združene s mnogo upornosti, volje i ljubavi za ono što radite, dokazuje priča o Urban Watchu, hrvatskom brendu ručnih satova.
Vidi originalni članak

Ideja o pokretanju poslovanja i stvaranju vlastitog brenda nešto je o čemu je mladi bračni par Antonija i Ivan Petrović maštao dosta dugo.

“Misao koja nas je vodila bila je stvoriti proizvod koji će svojim dizajnom, kvalitetom i pristupačnim cijenama osvojiti svjetsko tržište”, pričaju njih dvoje.

Kreativnost i inovacija oduvijek su bili dio njihova razmišljanja i zbog toga im nije bilo teško samostalno odraditi vizualni identitet brenda, dizajn satova i pakiranja, web-dizajn, marketing i sve ostalo što je bilo potrebno za uspješno poslovanje.

Kažu kako koncept i svrha njihova poslovnog pothvata nisu jednostavni pokazivači vremena već stvaranje lijepih satova vrhunske kvalitete i pouzdanosti, ali s vlastitom osobnošću. Predmet koji ćete zavoljeti i zbog izgleda, ne samo funkcionalnosti.

Marketinški mudro Urban Watch  okrenuo se blogerskoj zajednici i društvenim mrežama koje su iz dana u dan sve jače. “Blogeri su suvremeni fenomen i sigurno su jedan od važnih kanala komunikacije između nas i određenog kruga ljudi koji prate novosti iz modnog svijeta” kažu.

Zaista, fantastično su iskoristili prednosti online poslovanja. Nakon nekoliko kolekcija koje su prepoznali i svjetski ljubitelji satova te širenja na tržište Europe i SAD-a, Antonija i Ivan shvatili su da su na dobrom putu i da njihova priča ima budućnost.

“Od prvih modela do proizvodnje bilo je manjih prilagodbi u krojevima jer sam željela dobiti realne modele u veličinama koje će odgovarati stvarnim ženama”, objašnjava Antonija.

Sofisticiran proizvod kao što je sat još uvijek, nažalost, nije moguće potpuno proizvesti u Hrvatskoj jer kod nas ne postoji proizvođač mehanizama koji su srce sata.

“Kvalitetne mehanizme koji pokreću satove Urban Watch proizvodi tvornica u Japanu koja ima tradiciju od 1930. godine. Narukvice i pakiranje od kože proizvode obrtnici u Hrvatskoj, a satovi su napravljeni od nehrđajućeg čelika i sastavljaju se u skladu s najvišim svjetskim standardima u modernoj tvornici u Kini”, objašnjava kreativni par.

Urban Watch satovi našli su svoje vlasnike u više od 80 država svijeta. Za sada svojim najvećim uspjehom smatraju što su ni iz čega uspjeli stvoriti brend koji je prepoznatljiv i među svjetskim fashionisticama.

 

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".