Karla stilski anagram

Nova kampanja Karla trgovina donosi rješenje stilskog anagrama za sezonu proljeće-ljeto 2017. Novi modeli obuće i modnih dodataka popularnih svjetskih brendova ove sezone donose glamour 70-tih, disco kulturu ili tropski look osvježen neodoljivim bijelim detaljima.
Vidi originalni članak

Za najnoviju kampanju Karla trgovina luksuzne obuće i modnih dodataka, Mladen Šarić, fotograf i Borut Mihalić, stilist poigrali su se slovima i enigmatskim zagonetkama kako bi najbolje predstavili najnovije modne trendove za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto 2017.

Nova Karla kampanja se tako sastoji od tri modne premetaljke. U prvoj je riječ o neponovljivom glamouru 70-tih, koji se očituje u blok petama i patchwork torbicama uz dodatak trapera i brušene kože.

Druga premetaljka se bavi bezbrižnim danima koje donose razne proslave u metalik tonovima. Oni su ove godine, uz laganu referencu na disco kulturu, obavezan dio svakog dobrog stila.

Treća kompozicija spaja tropske i morske teme s jednom od najpopularnijih boja ljeta - bijelom.  Bilo da je ukrašena našivcima ili kristalićima, bijela je istinska boja ljeta.

Posjetite Karla trgovine u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr i otkrijte rješenje svog stilskog anagrama u novim kolekcijama popularnih modnih brendova, Coccinelle, Furla, Fabi, Loriblu, See by Chloé, Marc Jacobs, Pura Lopez, Twin Set, Ugg, Tory Burch.

Pogledajte na Diva.hr
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".