Svake godine H&M izbaci kolekciju koja je nastala u suradnji s nekim dizajnerom, a prvi koji se našao na toj listi još davne 2004. godine bio je upravo Karl Lagerfeld. "Karl, Karl, je li to istina?" pisalo je na službenim reklamama za ovu suradnju.
Vjeruje se kako je ovo jedna od kolekcija za kojom su kupci najviše "podivljali" - bila je nešto sasvim novo u H&M-ovom svijetu, a prem WWD, svakog se sata prodalo između 1500 i 2000 komada na Petoj Aveniji u New Yorku, piše Vogue.
Gledajući i globalnu sliku, većina komada rasprodala se već prvog dana! Međutim, to je ono što je legendarnom dizajneru stvaralo "problem" - prebrza prodaja njemu je bila pomalo problematična, a Lagerfeld je obećao da nakon tog više neće raditi s H&M-om.
No, ne možemo kriviti kupce ni H&M, bilo je stvarno teško odoljeti basic majicama s Karlovim likom na njima, zar ne?