No, možda ćete ih morati pričekati tjednima... Kupci se žale kako u posljednje vrijeme NET-A-PORTER ne funkcionira baš najbolje. Naime, neki su svoje komade naručili u posljednjem tjednu lipnja i još uvijek nisu stigli. Inače, ako ste u zadnje vrijeme kupovali tamo, vjerojatno ste primijetili da sve do check outa niste znali da vam neće naplatiti shipping, koji na NET-A-PORTERU stoji 25 eura. Tijekom sniženja ga nisu naplaćivali.
I nama su se Hrvatice požalile kako svoje pakete čekaju predugo. Inače su poznati po tome kako narudžbe stižu unutar 24 sata, a kako su sad sniženja, upozorili su da se to može produljiti na 48 dodatnih sati, no traje puno više.
"Ja sam poludila jer sam kupila badić i trebao mi je za vikend. Uglavnom, kupila sam 28.6. i evo još ga nisam dobila...", rekla nam je jedna nezadovoljna čitateljica.
"Ja sam kupila cipele prije 17 dana i jučer su mi stigle. Toliko o NET-A-PORTERu", kaže druga s kojom smo se čuli jučer, 8. srpnja.
Na službenoj Facebook stranici ovog dizajnerskog shopa komentari frcaju na sve strane, a kupci se najviše žale da službu za korisnike koja u ovom kaosu uopće ne funkcionira.
"Najgora služba za korisnike. Zapravo, služba za korisnike ne postoji. Naručila sam i tjednima mi nisu poslali potvrdu. Kad sam ostavila negativan feedback tek tada su mi poslali paket. Danas sam ga dobila i bile su to krive cipele. Ponovno sam im poslala mail i ponovno su me uputili na customer care, koji se ne javlja."
"Nitko mi ne odgovara na mailove. Nikada više neću naručiti s NET-A-PORTERA!"
NET-A-PORTER je odgovorio nekim korisnicima na društvenim mrežama, obično istim odgovorom: "Ispričavamo se. Molimo Vas, javite nam se u inbox sa brojem svoje narudžbe i pomoći ćemo Vam."
U videu pogledajte kako pametno kupovati na sniženju: