Kad se prije nekoliko godina pojavila sa svojim blogom, bilo je jasno da nije tek prolazno lice, svakim danom to sve više potrvrđuje. Dobitnica je i Elle Style Fashion Awards za najboljeg modnog blogera u Hrvatskoj, a njezin se stil može opisati s nekoliko pridjeva: razigrano, vintage, originalno... te uspješno spajanje nespojivog!
Kakva je situacija danas u Hrvatskoj s bloganjem u odnosu na početke i u odnosu na vrijeme kad je blog bio najpopularniji? Pretpostavljam da se danas sve više fokus prebacuje na Instagram, na štetu bloga?
Počela sam prije sedam godina i moram priznati da je trenutno situacija najbolja. Brojne agencije koje zastupaju razne brendove, a i sami brendovi shvatili su potencijal modnog bloga i sve se češće javljaju za novčane suradnje. Instagram je dio svega, nema nikakve štete za blog tu. Nisam izgubila brojke jer i dalje svakodnevno radim na blogu, a Instagram i Facebook koristim kao dodatnu platformu.
Ukratko opiši svoj blog i kako to funkcionira!
On je zapravo mali lifestyle portal na kojem čitatelji mogu pročitati zanimljivosti iz svijeta mode, upoznati se s najnovijim trendovima, inspirirati nekim fantastično uređenim interijerom i jednom tjedno vidjeti moju odjevnu kombinaciju. Pišem svaki dan po jednu objavu, a jednom tjedno objavljujem fotografije svog stylinga.
Možeš li zaraditi od bloga? Kakva je situacija s tim u Hrvatskoj u odnosu na inozemstvo?
Kako sam i ranije spomenula, u Hrvatskoj smo konačno počeli zarađivati na blogovima, no to se i dalje ne može usporediti s blogovima vani… Svi znaju da svjetske blogerice žive od zarade na blogu, kod nas je to tek u povojima i tu zaradu možemo nazvati kao odličan dodatni ‘džeparac’.
Kako funkcionira suradnja s brendovima?
Postoji više vrsti suradnje, sve je stvar dogovora i prijedloga. Moj pristup je individualan sa svakim klijentom - nakon što se oni odluče za suradnju ja pošaljem nekoliko svojih ideja i zajedno se odlučimo za onu koja će najbolje prezentirati brend. Postoji takozvani ‘product placement’ gdje reklamirate jedan određeni komad u svojoj kombinaciji na street style fotografijama, a postoji i cijeli ‘outfit post’ gdje ste od glave do pete odjeveni u kreacije branda koji vas je angažirao za suradnju.
Što utječe na to da brend odabere neki blog za suradnju? Kako najčešće plaćaju, u proizvodima ili novčano?
Bitan čimbenik je naravno čitanost, no najbitniji su svakako imidž i utjecaj na čitatelje. U mom slučaju su suradnje plaćene, od početka sam inzistirala na takvom načinu jer ako je u svijetu to normalna stvar zašto ne bi bila i kod nas…
Surađuješ li češće s domaćim ili stranim brendovima?
I jedno i drugo. U posljednje vrijeme najviše s našim agencijama koje zastupaju poznate strane brendove.
Kako odlučuješ s kim bi voljela surađivati?
Ne prihvaćam sve suradnje nego biram isključivo one koje odgovaraju mom osobnom stilu i stilu bloga. Bilo je odličnih novčanih ponuda za suradnje s brendovima koji nisu moja estetika i odbila sam ih jer ih nisam mogla nikako uklopiti u svoj stil.
Može li se u Hrvatskoj živjeti od bloga ili reklami na Instagramu? Zaostajemo li još puno za inozemstvom gdje je takav posao mnogo rašireniji?
Kod nas je to još uvijek neka dodatna zarada. Zaostajemo puno za inozemstvom, ali idemo polako u tom smjeru…