Kako je LV Speedy torba koja broji gotovo 100 godina postala hit muške mode zahvaljujući jednom kreativcu

Na sceni vintage dizajna ima poseban status te je po prvi puta predstavljena 1930. godine, da bi novim intervencijama i pod kreativnim vodstvom Pharella Williamsa ušla u novo doba preuređena, za oba spola
Vidi originalni članak

Kultna Louis Vuitton Speedy torba stekla je kultni status početkom milenija, kada su je s ponosom nosile zvijezde poput Jessice Simpson, Nicole Richie i Miley Cyrus. Gotovo svaka A-list slavna osoba imala je barem jednu, kombinirajući je s trapericama niskog struka i kratkim topovima, čime je ova torba postala simbol Y2K stila. Međutim, kao i mnogi trendovi, Speedy je s vremenom izgubila popularnost i postala svojevrsni relikt 2000-ih, prepoznat kao sinonim za kičasti, šareni izgled tog razdoblja. Ipak, moda uvijek iznova oživljava prošlost – i Speedy je sada ponovno u centru pažnje, no ovaj put na rukama cool muškaraca.

Za njezin povratak zaslužan je Pharrell Williams, renomirani glazbenik i kreativni direktor muške linije u Louis Vuittonu. Williams je klasičnu torbu osvježio vibrantnim bojama, uz prepoznatljivi LV monogram, dajući Speedy novi, suvremen izgled. Ubrzo su ga pratili i drugi stilizirani muškarci, među njima i Jacob Elordi i LeBron James, poznati po sklonosti modnim eksperimentima s torbama. Sam Williams često nosi ovu torbu, u raznim verzijama, ukrašenu s niz detalja i privjesaka, kako bi joj dao suvremeni dojam.

Pogledajte u galeriji Klisab kolekciju povodom 10 godina brenda:

FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević FOTO: Matej Jurčević

Dakle, u usporedbi s ranijim razdobljem kada je Speedy bila omiljena među ženama, danas je ova torba postala statement komad u muškoj modi. Njihove su torbe sada daleko kreativnije i estetski raznolikije nego ranije, čime se brišu granice između ženskih i muških modnih dodataka. Speedy se sada nosi uz sve, od ležernih traperica do elegantnih odijela, pokazujući kako dobro dizajnirana torba može unijeti transformativnu energiju u svaki outfit, neovisno o tome tko je nosi.

Unatoč novom, suvremenom izgledu, Speedy torba ima bogatu povijest. Prvi se put pojavila u Louis Vuittonu davne 1930. godine pod imenom "Express," kao funkcionalna torba u veličini od 30 cm, koja je tada bila praktična alternativa velikim putnim torbama. Kako je popularnost rasla, brend je ponudio i veće verzije od 35 i 40 cm.

Tijekom 1960-ih, Audrey Hepburn poželjela je manju verziju, što je rezultiralo ekskluzivnim modelom Speedy 25, koji je ubrzo postao popularan i zadržao status „trofejne torbe“ sve do danas. Danas, Speedy dolazi u različitim varijantama, a zahvaljujući stalnoj popularnosti retro stila, tražena je na tržištu vintage mode.

Sjajno kombinira trendove i klasiku: 'Volim kožne komade i čizme, mnoge u malo pomaknutim bojama'
Tako jednostavna, a tako divna: Ova ljepotica osvojit će vas na prvu genijalnom crnom kombinacijom!
Hlače kakve nosi zgodna dama ne bi svatko znao isfurati, no uz klasične komade njoj stoje kao salivene

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".