Australski brend Grace Loves Lace napravio je veliko istraživanje među mladenkama na šest kontinenata, od 18 do 60 godina, a rezultat je nova kolekcija vjenčanica s tri modela prema idejama i željama mladenki
Što mislit što većina žena želi od vjenčanice? To je pitanje brend Grace Loves Lace postavio na društvenim mrežama, a rezultat je nova kolekcija s tri vjenčanice nastale prema idejama i željama 80 tisuća mladenki diljem svijeta, u čak 80 zemalja. Australski brend stoji iza trenutačno najpopularnije vjenčanice na Pinterestu, a kažu kako su svjesni da je koronakriza utjecala na mnoge parove jer su morali odgoditi planove za vjenčanje.
Iako je trenutačna situacija teška za cijelu industriju vjenčanja, brend Grace Loves Lace predstavio je novu kolekciju sastavljenu od tri sasvim različita modela, nastala prema idejama 80 tisuća mladenki diljem svijeta, piše
Grazia. Istraživanje je trajalo više od godinu dana, a u njega su bile uključene žene sa 6 kontinenata, u dobi od 18 do 60 godina. Također, u istraživanje su uključene žene svih konfekcijskih brojeva, od XXS do XXL, a dizajneri kažu da su pazili i na cijenu. Niti jedan od tri nova modela ne košta više od 2500 australskih dolara, odnosno oko 11 400 kuna.
Kako izgleda savršena vjenčanica?
Prema Grace Loves Lace, mladenke vjenčanicu iz snova zamišljalu kao model s elastičnom čipkom, visokim dekolteom, prekrivenih ruku, A-kroja. Rezultat ideja su tri vjenčanica: Vita, model dugih rukava i niskog dekoltea; Anais, model A-kroja bez rukava i vjenčanica Luca, prekrivena čipkom koja prati liniju tijela.