Odjeća je poruka, otkriva diskretne, ali i super uočljive znakove. A kad dizajneri žele nešto posebno istaknuti – vizualne stilske igre ili vlastiti brend, koriste doslovno slova. Pišu po odjeći, potpisuju se, kreiraju optičke naglaske i oblikuju neku vlastitu tipografiju. Koriste i logo, jer ime slavnog brenda na svakom, pa i najjed - nostavnijem kroju, daje dojam luksuza i bogatstva. A odnedavno – jedan su od simbola reciklaže jer Armanijeva R-EA kolekcija donosi zimske komade od recikliranih komada, s motivom slova i porukom o održivosti modne scene. Outfiti djeluju jednostavno i futuristički, podloga je crna, a kao kontrast, slova su bijela. Za razliku od ovog Talijana, škotski dizajner Charles Jeffrey na strani je logomanije i predlaže veste s imenom vlastitog brenda – Loverboy.
Pletenina je hit godine, ugodna i ležerna, može imati sto lica, stoga nije neobično da je baš ta osnovna forma dobila logomanijski makeover. Ljubiteljica ovog stila je i legendarna Prada, koja je ove sezone svoje ime stavila na najmanje torbice ikad. Majušne i slatke, torbe su posljednjih nekoliko sezona ušle u svijet minijatura. U njih stane tek kartica, eventualno ruž, jer one podsjećaju na vintage torbice kad su dame na večere u sličnim kreacijama nosile rupčić i ogledalce, a kasnije i prve varijante ruževa za usne. Dakle, povratak osnovi i jednostavnosti nošenja. Ta Pradina torbica je dio remena, što je čini još praktičnijom, ruke su slobodne za pijuckanje šampanjca. Logo sunarodnjaci Miuccie stavljaju na – tenisice.
Moda koja nalaže udobnost napravila je od tenisice heroja desetljeća, a danas su u vrhu trendova one bijele, s imenom dizajnera – u ovom slučaju Dolce & Gabbana. Upravo je taj dvojac prije desetak godina predstavio kolekciju sa slovima, bila je o igra grafizama i topografije, kojoj su autori dali pregršt boje, nijansi i linija. Pažnju privlače i imena Michaela Korsa, Balenciage te Valentina, brendova koje cijene miljenice logomanije, njihova slova krase ruksake, haljine, marame i torbe te ostale stylish modne dodatke od kvalitetnih materijala i tekstila. U prestiž nom društvu je i brend Versace, čije je ime simbol luksuznih ouftita već niz dekada.
Njihova meduza u kombinaciji s odabranim slovima, krasi detalje nerijetko u znaku zlatne boje, najsjajnije od sjajnih. Ova je modna kuća zavladala stilovima devedesetih, koje su općenito posljednjih godina u trendu, a društvo joj pravi i brend – Moschino. Nosile su cool cure u to doba remenje i torbe sa zlatnim slovima imena dizajnera Franca Moschina, koje je nedavno revitalizirao sa - dašnji kreativni direktor Jeremy Scott. Ovaj ljubitelj kiča, šarenila i snažnih vizualnih nastupa predlaže Love Moschino na ruksacima, naravno da se opet radi o blistavim slovima povećih dimenzija.
Slova su ne samo simbol logomanije, već i testova za vid – svi smo se nekad našli pred plakatom koji ima znakove poredane od najvećih do najmanjih. Ovaj vizualni moment inspirirao je brendove poput Libertinea i Chanela, čije kreacije imaju motive u koloristički kontrastnim formulama. Tamna podloga i svijetla slova prijed - log su zabavnih kaputa nove sezone i godine.
Za ljubiteljice klasičnih bijelih T-shirta prijedlog ima J. W. Anderson, koji je Loewe ime stavio na kreacije limitirane kolekcije u suradnji s američkim umjetnikom Kenom Priceom.
Među uspješnim brendovima već dekadama je Fendi, čije čizme otkrivaju ka - rakterističan logo, a za one koje žele brend od glave do pete, tu je Gucci. Alessandro Michele, kreativni direktor te modne kuće, majstor je šarenila i retro stila, stoga je kod njega logo zaseban motiv, uzorak koji prati gotovo svaki komad u kolekciji.
Najbolj komade ovakvog stila izdvojili smo u galeriji