Kad dizajneri žele nešto poručiti, koriste - slova! Isprobajte trend koji je zaludio modni svijet

Trend koji je bio simbol osamdesetih, godina ekonomskog prosperiteta diljem svijeta, danas je dio ultra popularnog retro stila, inspiriramo se imenima koja imaju priču, povijest i tradiciju
Vidi originalni članak

Odjeća je poruka, otkriva diskretne, ali i super uočljive znakove. A kad dizajneri žele nešto posebno istaknuti – vizualne stilske igre ili vlastiti brend, koriste doslovno slova. Pišu po odjeći, potpisuju se, kreiraju optičke naglaske i oblikuju neku vlastitu tipografiju. Koriste i logo, jer ime slavnog brenda na svakom, pa i najjed - nostavnijem kroju, daje dojam luksuza i bogatstva. A odnedavno – jedan su od simbola reciklaže jer Armanijeva R-EA kolekcija donosi zimske komade od recikliranih komada, s motivom slova i porukom o održivosti modne scene. Outfiti djeluju jednostavno i futuristički, podloga je crna, a kao kontrast, slova su bijela. Za razliku od ovog Talijana, škotski dizajner Charles Jeffrey na strani je logomanije i predlaže veste s imenom vlastitog brenda – Loverboy.

Pletenina je hit godine, ugodna i ležerna, može imati sto lica, stoga nije neobično da je baš ta osnovna forma dobila logomanijski makeover. Ljubiteljica ovog stila je i legendarna Prada, koja je ove sezone svoje ime stavila na najmanje torbice ikad. Majušne i slatke, torbe su posljednjih nekoliko sezona ušle u svijet minijatura. U njih stane tek kartica, eventualno ruž, jer one podsjećaju na vintage torbice kad su dame na večere u sličnim kreacijama nosile rupčić i ogledalce, a kasnije i prve varijante ruževa za usne. Dakle, povratak osnovi i jednostavnosti nošenja. Ta Pradina torbica je dio remena, što je čini još praktičnijom, ruke su slobodne za pijuckanje šampanjca. Logo sunarodnjaci Miuccie stavljaju na – tenisice.

Moda koja nalaže udobnost napravila je od tenisice heroja desetljeća, a danas su u vrhu trendova one bijele, s imenom dizajnera – u ovom slučaju Dolce & Gabbana. Upravo je taj dvojac prije desetak godina predstavio kolekciju sa slovima, bila je o igra grafizama i topografije, kojoj su autori dali pregršt boje, nijansi i linija. Pažnju privlače i imena Michaela Korsa, Balenciage te Valentina, brendova koje cijene miljenice logomanije, njihova slova krase ruksake, haljine, marame i torbe te ostale stylish modne dodatke od kvalitetnih materijala i tekstila. U prestiž nom društvu je i brend Versace, čije je ime simbol luksuznih ouftita već niz dekada.

Njihova meduza u kombinaciji s odabranim slovima, krasi detalje nerijetko u znaku zlatne boje, najsjajnije od sjajnih. Ova je modna kuća zavladala stilovima devedesetih, koje su općenito posljednjih godina u trendu, a društvo joj pravi i brend – Moschino. Nosile su cool cure u to doba remenje i torbe sa zlatnim slovima imena dizajnera Franca Moschina, koje je nedavno revitalizirao sa - dašnji kreativni direktor Jeremy Scott. Ovaj ljubitelj kiča, šarenila i snažnih vizualnih nastupa predlaže Love Moschino na ruksacima, naravno da se opet radi o blistavim slovima povećih dimenzija.

Slova su ne samo simbol logomanije, već i testova za vid – svi smo se nekad našli pred plakatom koji ima znakove poredane od najvećih do najmanjih. Ovaj vizualni moment inspirirao je brendove poput Libertinea i Chanela, čije kreacije imaju motive u koloristički kontrastnim formulama. Tamna podloga i svijetla slova prijed - log su zabavnih kaputa nove sezone i godine.

Za ljubiteljice klasičnih bijelih T-shirta prijedlog ima J. W. Anderson, koji je Loewe ime stavio na kreacije limitirane kolekcije u suradnji s američkim umjetnikom Kenom Priceom.

Među uspješnim brendovima već dekadama je Fendi, čije čizme otkrivaju ka - rakterističan logo, a za one koje žele brend od glave do pete, tu je Gucci. Alessandro Michele, kreativni direktor te modne kuće, majstor je šarenila i retro stila, stoga je kod njega logo zaseban motiv, uzorak koji prati gotovo svaki komad u kolekciji.

Najbolj komade ovakvog stila izdvojili smo u galeriji

Kratka vjetrovka, Moncler Grenoble, Matchesfashion, 1550 eura Ruksak, Love Moschino, Outnet, 173 eura Šal, Valentino, net-aporter.com, 550 eura Duga vjetrovka, Moncler, net-a-porter.com, 1550 eura Velika torba, Christian Louboutin, net-a-porter.com, 990 eura Vjetrovka s kapuljačom, Just Cavalli, Outnet, 268 eura Široki pulover s dolčevitom, Ienki Ienki, Outnet, 477 eura Bluza, H&M, 35 eura Sunčane naočale, Gucci, net-a-porter.com, 410 eura Bluza bez rukava, Givenchy, Matchesfashion, 990 eura Gležnjače s logom, Fendi, net-a-porter. com, 930 eura Dolce & Gabbana, 395 eura Pulover s natpisom, Charles Jeffrey Loverboy, Matchesfashion, 486 eura Narukvica, Balmain, Outnet, 1286 eura Kopča za kosu, Balmain, net-a-porter.com, 420 eura Kratka uska haljina, Balenciaga, net-a-porter. com, 1190 eura Marama, Balenciaga, Matchesfashion, 350 eura Haljina s natpisom, Balenciaga, Matchesfashion, 1245 eura

Hercegovka u Zagrebu čiji stil obožavamo: 'Ormar mi se sastoji od basic komada'
Jeste li dovoljno odvažni da isfurate tenisice kakve nosi cool dama sa zagrebačke špice?

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".