Naslovnica aktualnog broja Dive Stylea s voditeljicom Nevenom Rendeli upravo je Zigmanovih ruku djelo, a ako je još niste imali prilike vidjeti brže bolje svratite na kioske! No, dopustite da vam ispričamo cijelu priču o njezinom nastanku....
Mašta, igra i inovacija, motivi su to oko kojih se okupio tim modnih profesionalaca stvarajući editorijal i naslovnu stranicu aktualnog magazina Diva Style na kojoj je novinarka, urednica i voditeljica Nevena Rendeli. Nevena je odabrana da bude model za ideju koja se dugo rađala i to u režiji modnog fotografa Mladena Šarića i redakcije magazina. Što je posebno? Svu odjeću na njoj ukrasio je, doradio, kreirao modni dizajner Juraj Zigman crtajući i bojeći po snimljenim fotografijama.
– U moru snimanja koje sam odradila, mislila sam da me više ništa ne može iznenaditi, no snimanje naslovnice za Diva Style bilo je najbolje do sada. Teško mi je bilo predvidjeti što će na kraju Zigman napraviti, ali sad odgovorno tvrdim da su to moje najbolje fotografije. Čiste, prozračne, a opet posebne zbog Zigmanovih crteža; tako ja sebe vidim, veselu i opuštenu, nacrtanu i stvarnu – kazala je Nevena.
Slično misli i Mladen Šarić: – Urednica je predložila da napravimo takvu, nešto drukčiju naslovnicu i editorijal. Odmah sam pristao, ali pod uvjetom da ilustracije radi Juraj Zigman jer s njim sam već radio nešto slično. Doris Fatur napravila je styling koji je ostavio prostora za nadogradnju crtežom, a Tena Bašić make up. Znali smo da će u konačnici sjajno izgledati. Odabrao sam fotografije i uslijedio je Zigmanov dio posla. Imao sam točnu viziju, želio sam da bude prikazana cijela figura i pokret, a kad smo odabrali fotku za naslovnicu, drugo je bilo lako. Rezultatom sam jako zadovoljan! Inače to ne bih to pustio, rekao je Šarić, a o svemu priča i modni dizajner Juraj Zigman: – Ja sam ovoga puta bio zadnji na redu jer sam odradio postprodukciju. Bilo je to sasvim drukčije iskustvo. Izrazito izazovno i poticajno. Uostalom, nisam ni u jednom trenutku sumnjao da će rezultat biti genijalan. Mladen savršeno radi svoj posao i nitko ne razumije modnu fotografiju kao on, tako da smo napravili neobičan editorijal i naslovnicu koja na kraju, iako je riječ o crtežu, ne izgleda nimalo djetinjasto, već upravo suprotno.