Upravo ta vodilja "laganog nošenja" i uklapanja u svačiji stil, uz minimalizam u dizajnu ali minucioznost u izradi kao izvrsnoj kombinaciji koja čini esenciju brenda JUNO, je i ovoga puta bila nit vodilja našoj poznatoj manekenki i dizajnerici Aniti Dujić Broadfoot pri dizajnu nove kolekcije za proljeće i ljeto.
"Kolekcija proljeće/ljeto '22 je neka vrsta nadopune već postojeće kolekcije i naših best sellera uz korištenje materijala kao što su srebro, pozlata, zlato, biseri te drago kamenje.
Veliku pažnju pridajem našim klijentima i njihovim željama, pa tako svake sezone stalnu ponudu osvježimo s nekim novim komadima koji traju mnogo duže od jedne sezone i upravo me ta činjenica iznimno veseli i tjera dalje" izjavila je Anita.
Brand JUNO, osnovan 2016. godine i dalje ostaje vjeran delikatnim, minimalističkim komadima koji su bezvremenski. Ta nam se kombinacija ulaganja u bezvremenske komade u ovim vremenima čini izvrsnim odabirom jer smo sigurni da u rukama nemamo prolazan trend već komade nakita koje ćemo lagano nositi godinama. Klasika s pomakom je termin koji bi možda najbolje opisao JUNO.
"JUNO žena nema godine, ne poznaje granice, ono što (ne)može. Ona ne prati trendove već ih prilagođava sebi, bira najbolje i ravna se prema svojoj intuiciji. Upravo snaga takve žene je moja najveća inspiracija, a imam sreću da sam takvim divnim osobama okružena. Juno je posveta svima njima" dodala je Anita pri predstavljanju nove kolekcije.
Ljetom inspiriranu kampanju potpisuje poznati hrvatski fotograf Marko Grubisic, dok je za make up i frizuru zaslužan Ivica Palinić iz salona "Kosa".
Osim na web shopu www.junostudio.co JUNO nakit možete pronaći u ALDUK&CO concept storeu u Zagrebu kao i u "Kola fjaka" u Šibeniku, u "Trogir experienceu" u Trogiru te u "Kawa storeu" u Dubrovniku